Just like a circus - Nedaj nikome , da te samnom vrate , na dno. - Blog.hr
08.01.2009.

Just like a circus

Slusam neke pjesme s novog Brit albuma , i super su .

Wii , palo je punoo snijega i idemo se danas sanjkati , grudatii , veseli nas to. Nisam mogla vjerovat kad sam ujutro vidjela sve puno snijega , savrseeno.
Uskoro ce skola jao. Kako je brzo proslo . Imam osjecaj da se nisam zabavila onako kako sam htejal a vec je kraj . Ah da barem nestane plina pa jos tjedan dana hihi . Ali male vjerojatnosti.

Malo iza nasih zgrada , iza nasipa se doslovno zaledilo polje. velika povrsina. Presmijesno , donese ela klizaljke i klizemo see . hihi malo ih unistava al nea veze .
Led je dosta debel a ispod je zemlja tako da nam nista ne moze biti . Dobro jedan decko je propao u vodu al nema vise tog valjda fino

U nezgodnoj sam situaciji . Nadam se da cete razumjet jer vam ne mogu reci ali meni najblize osobe znaju o cem se radit . Zeznula sam joj , i sad ne znam sto da napravim . :S

Image and video hosting by TinyPic

Cim pocne skola, pocinju mi i treninzi . Jedva cekam da se ponovno izplesem , nemogu vise ovak . Ne znam kud bi sa sobom.

Idem sada . Budite sretnii .

Kate

13:38 , Komentiraj { 5 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Moj je poraz vrijedan kao pobjeda
Image and video hosting by TinyPic

''You Say I'm Crazy
I got Your Crazy
You're nothing but
A Womanizer ''

# somebody's still here
katarina <> name
enough <> old
karlovac <> place

Image and video hosting by TinyPic

Ja sam ja . Nemam riječi koje bi me mogle opisati. Mogle bi sve. Placljivac, snažna, tvrdoglava, dobra, ma svee.
Ona koja nikada nebi iznevjerila svoje prijatelje, ona koja bi sve dala za njih. Ona koja bih za njih umrla? Ne znam..
Ona koja u svakoj jbnoj situaciji trazi nes lijepo i nes dobro , ona koja se moze rasplakat na glupost..
Ona koja zna voljetii.

MSN <> yes !
Facebook <> yes !
Tagged <> yes !

She's still here
Ne postoje osoba koja bi dala sve za mene . Mozda ona , voli me , postuje i cjeni sto god da napravim .

''Budi uz mene , jer ti
samo ti me mozes
spasiti ''


sis<3

♥♥♥

Image and video hosting by TinyPic

>>Karla
>>Ella
>>Alma
>>Nina
>>Kety

>>Bruno , Karlo <3

- - - - -

credits
duckdz. - x x x