koliko znacis mi .. - Nedaj nikome , da te samnom vrate , na dno. - Blog.hr
26.12.2008.

koliko znacis mi ..

i nakon sto godina i ja napisala novi post . neda mi se vise , pa mi opet dode , zato poslusam savjet ele da ne zatvaram blog neg da jednostavno stoji hh
upravo , tj prije sat vremena , sam dosla s klizanja . uhh bilo je , pa hladno . ali jednostavno super , jer bila sma sa braticima , a snjima je provod zajamcen : )
nisam vise kao prije . ovi praznici nisu onakvi kakve sam ocekivala . na klizanju sma ukupno bila dva puta sto me iznenaduje . stalno sjedim za kompom i buljim u facebook . i da , nrvno msn .
zovu me van a meni se neda . dosadno mi je hh
kako sam ? pa sada vec oke . oraspoloze me bratici pa vidim da zapravo ima toliko ljudi koji su zapravo uz mene i da ima toliko ljudi kojima bi se trebala vise posvetit .

Uff Bozic. da da , zaboravih. sretan vam Bozic . ponekad smao kazem kako bih voljela zaspati i preksociti to . lijepo je to sve , najedem se. al nekad umori .
prije sam se puno vise veselila tome .

Image and video hosting by TinyPic

danas , prljavci . uf nemogu vjerovat kak je brzo doslo . jedva cekam. bit ce predobro . mislim da cu se i naplakat i sve . haha moram ja .

idem sad . polako se spremati pa van , valjda cu ovaj put cesce pisati .

kate
14:36 , Komentiraj { 10 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Moj je poraz vrijedan kao pobjeda
Image and video hosting by TinyPic

''You Say I'm Crazy
I got Your Crazy
You're nothing but
A Womanizer ''

# somebody's still here
katarina <> name
enough <> old
karlovac <> place

Image and video hosting by TinyPic

Ja sam ja . Nemam riječi koje bi me mogle opisati. Mogle bi sve. Placljivac, snažna, tvrdoglava, dobra, ma svee.
Ona koja nikada nebi iznevjerila svoje prijatelje, ona koja bi sve dala za njih. Ona koja bih za njih umrla? Ne znam..
Ona koja u svakoj jbnoj situaciji trazi nes lijepo i nes dobro , ona koja se moze rasplakat na glupost..
Ona koja zna voljetii.

MSN <> yes !
Facebook <> yes !
Tagged <> yes !

She's still here
Ne postoje osoba koja bi dala sve za mene . Mozda ona , voli me , postuje i cjeni sto god da napravim .

''Budi uz mene , jer ti
samo ti me mozes
spasiti ''


sis<3

♥♥♥

Image and video hosting by TinyPic

>>Karla
>>Ella
>>Alma
>>Nina
>>Kety

>>Bruno , Karlo <3

- - - - -

credits
duckdz. - x x x