i nemam snage ni glasa pustiti , od tuge koju sada osjecam - Nedaj nikome , da te samnom vrate , na dno. - Blog.hr
11.09.2008.

i nemam snage ni glasa pustiti , od tuge koju sada osjecam

bok svima . nisam dugo pisala post i potpuno sam zaboravila , nije mi se dalo kao ni mnoge stvari .
kako ste mi ? vjerujem da ste svi bolji od mene ..
kako sam ja ?
LOSE . svaki dan je isti , sivi .. svaki dan sam sve tuznije . nisam vidjela cure dva tjedna i onda kad izademo sve tri van , meni ni to ne pase. nista nije kao prije . izademo , i one pjevaju , sretne su .. a ja ? meni se samo place . nisam vise kao prije , tj. imam neki grozan period . voljela bih da samo sve nestane , tj. JA . samo mi dode da place . gledam sa sis televiziju i zaplacem . ne znam zasto , tuzna sam .. jako . nisam ista ona uvijek vesela kate , kakvu me opisuju . pred njima mozda takva i jesam . a u sebi ? placem , neprestano . kao da mi nesto fali , nesto .. ne znam sto .
zaljubljena nisam odavno i uopce nije stvar u ljubavi , ja sam jednostavno .. izgubljena .
neda mi se niti subotom ici van . NEDA mi se . neda mi se vani zabavljat i imat lazan osmjeh na licu , radije cu gledam tv ili buljit u komp . tu nema pretvaranja .
i uopce mi nije zao , sto ne idem van . ta njihova sreca , uopce mi ne fali .. sam nek oni uzivaju , meni se neda .

Image and video hosting by TinyPic

idem sada . pozdrav .. budite sretni

kate
19:59 , Komentiraj { 10 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Moj je poraz vrijedan kao pobjeda
Image and video hosting by TinyPic

''You Say I'm Crazy
I got Your Crazy
You're nothing but
A Womanizer ''

# somebody's still here
katarina <> name
enough <> old
karlovac <> place

Image and video hosting by TinyPic

Ja sam ja . Nemam riječi koje bi me mogle opisati. Mogle bi sve. Placljivac, snažna, tvrdoglava, dobra, ma svee.
Ona koja nikada nebi iznevjerila svoje prijatelje, ona koja bi sve dala za njih. Ona koja bih za njih umrla? Ne znam..
Ona koja u svakoj jbnoj situaciji trazi nes lijepo i nes dobro , ona koja se moze rasplakat na glupost..
Ona koja zna voljetii.

MSN <> yes !
Facebook <> yes !
Tagged <> yes !

She's still here
Ne postoje osoba koja bi dala sve za mene . Mozda ona , voli me , postuje i cjeni sto god da napravim .

''Budi uz mene , jer ti
samo ti me mozes
spasiti ''


sis<3

♥♥♥

Image and video hosting by TinyPic

>>Karla
>>Ella
>>Alma
>>Nina
>>Kety

>>Bruno , Karlo <3

- - - - -

credits
duckdz. - x x x