< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Image Hosted by ImageShack.us

"Zar nema izlaza? Zar je usamljenost univerzalna? Zar je nemir životna činjenica? Zar je bolje to prihvatiti nego neprestano tražiti pogrešna rješenja? Brak nije lijek za usamljenost. Djeca odrastu i odu. Ljubavnici nisu lijek za sve. Seks nije konačno rješenje. Ako ste život pretvorili u dugu bolest, onda je smrt jedini lijek..."

Friendster images


Uniform_fetish

Ima 17 godina,živi u Puli,u horoskopu je rak.Jaaako je osjećajna i osjetljiva,lako ju je povrijediti.Ponekad je arogantna jer se boji da ne bude povrijeđena.Mirnog karaktera,ali kad se osjeti neshvaćenom i nevoljenom postaje bijesna i agresivna.Trudi se suosjećati s drugim ljudima. Nije osobito ambiciozna,ali kad nešto stvarno želi,to i napravi. Vjeruje u Boga. Najsretnija je kada je okružena dobrim ljudima. Ponekad je zavidna i ljubomorna. Trudi se zdravo živjeti. Od kad zna za sebe obožava loptu! Košarku,nogomet,a najviše odbojku.Voli svoju obitelj...Svoje prijatelje: Snježanu, Damira, Adrijanu,Ivana,Igora, Andreu, Marka, Anu, Aleksandru, Ninu, Moniku... Voli ljubav.Voli dobre dečke,najviše jednoga.Voli dobro društvo, izlaziti, pjevati, plesati, voziti se...Voli popiti,pogotovo kad je tužna. Voli muziku,najviše narodnjake, posebno Šaku.Voli svoj grad i domovinu...Voli čitati.Voli ljeto i more...Voli prekapati po prošlosti i uspomenama.Voli cvijeće... Voli aute,motore,ali najviše autobuse... Pali se na uniformirane muškarce...Ne voli zločeste ljude,u svakom pogledu...Ne voli školu,ali drži se onoga "Što se mora nije teško" Ne voli gledati tv... Ne voli biti kod kuće zato većinu vremena provodi vani. Ne voli jako putovati,ali kad joj krene loše,poželi pobjeći negdje daleko...Ne voli puno spavati jer misli da je to gubljenje vremena...Ponekad mašta,ali trudi se živjeti u realitetu... Još uvijek traži samu sebe...


Čitam:

..*Blesava si mala*.. Deya kiss

...beba se vraća :).. Ivana yes

Valentina namcor

*Ines the Lajfica :)* rolleyes

Kulerica wink

Cugerica party

Bojan_FanGirl Snježa smijeh

Ribica thumbup

Nickel*girl* nut

*Enych* naughty

Zanimljiva cura zujo

Ninić kiss

MeMyself&I Super blog thumbup

temple of love wink

ja,13 i ... eek

tina thumbup


Šako Polumenta kiss -Otkud ti pravo

Otkud ti pravo da me bolom nagradiš
po mome srcu ruže tuge sadiš
,po kojem zakonu to meni sudiš
kad sve uzimaš,a ništa ne nudiš.
Nemaš ti prava da mi snove uništiš
na mome nebu zvijezde nade gasiš
,nisi mi ti ni zrno sreće donijela
da bi planinu od mene ponijela.
A priznajem, bio sam kod očiju slijep
i nije mi padalo to na pamet
da sa mnom si samo iz koristi
bio sam lud od ljubavi.
Nisi ti neko zbog
kog mi vrijedi umrijeti
niti poslednju suzu u bolu pustiti
,nisi ti žena ta što bi ruku pružila
kad bi me ranjenog
na svom pragu vidjela.

Meni jedna od najdražih pjesama:
Asim Bajrić-Sine moj
Navik'o si nekad da me nema ,da odem negdje na dan,dva,kad se s puta kući vratim umoran
ti mi kažeš,ma nema te godina sine moj,sine moj.Gorka je kora hljeba što te hrani iz kafane
težak je ovaj život što ga živim da preživim. Gorak je svaki korak što ga pređem preko praga
tvoje oči svijetle u noći dok se tebi,sine,kući vraćam...ja pjevam i kad mi se plače.
Navik'o si,nisam ko svi drugi,i kad me trebaš,baš tad me nema, a kad dođe subota na nedjelju
svi su sa ocem,a mene nema,sine moj,sine moj...
Friendster images



Jovana-U tvome telefonu
Zamolila sam te bar hiljadu puta,ne dolazi sa njom ni na deset minuta,na ista ona mesta gde izlazimo
ti i ja al' ne vredi. Evo te sa njom par metara dalje kao da mi to dajes na znanje da jedino je ona ta kojom pred zakonom si rekao da. Znas da nisam takva da pred svima stavim svoje ruke oko tvoga vrata,ali cimacu te cele noci s porukama iz inata.
U tvome telefonu moga imena nema,moj je broj a musko je ime,da te ne provali zena.I kad ti poruke pisem,pisem u muskom rodu,da tako budem ti blize,kad s tobom biti ne mogu. Govorio si mi da volis me ludo,da ti je sa njom ko sa najboljim drugom,da srce ti je tamo uvek tamo gde sam ja al' ne vredi.

Oženjen
Zazvoni telefon,na ekranu broj je tvoj. O, da li se sada rađa novi život moj,umrla sam onog dana kada ode ti,mislila sam da te više neću videti. Sve me boli, zašto nisi moj,svoje srce ti si dao njoj,nemam snage da se borim,ti si ipak njen,lep muškarac,dobar otac,srećno oženjen.Tvoje srce,tvoja duša, ja znam, njena je,da dobije što poželi na sve spremna je,
koliko je mrzim toliko joj se divim,da sa tobom što i ona bar jednom doživim.

Zar i Bog što nebom hoda,vladar carstva nebeskog,zar i on je muškog roda okrutnog...
23.05.2007., srijeda
Hiljadu razloga je dovoljno dobrih da bi MRZELA TE,u ovim noćima bez duše koja plače za nama.Hiljadu razloga je,JA TRAŽIM JEDAN DA BI VOLELA TE,pa makar bila anđeo,sama na stubu SRAMA.......

Evo garavuša mi je zadala zadatak pa da obavim to kako treba!
5 najljepših trenutaka u mom životu... Bilo ih je puno,tako da bi bilo bolje da mi je zadano da ih napišem barem deset,ali eto... rolleyes


1. To je bilo 01.10.2004. godine,moja frendica iz Poreča je slagala starcima da će spavat kod mene u Puli,a ustvari je ukrala starcima ključ od nekog stana od njihovih prijatelja koji dolaze samo ljeti,tako da je stan bio prazan...taj stan se nalazi u zgradi odmah do stana nje i njenih staraca,tako da smo morale doći preko neke livade,preskočiti zid i preko balkona ući u stan...umirale smo od smjeha,a morale smo biti tihe da nas nitko ne čuje...onda smo zvale ekipu i napravili TIHI PARTY,ali sve u mraku i tišini kako nas nitko ne bi čuo...ludnica... smijeh

2. U 8.mjesecu prošlog ljeta kad smo bivši i ja sasvim neplanirano se našli navećer i cijelu noć proveli na Verudeli na plaži...trenuci su letili...zajedno smo dočekali zoru...mmm kako nam je bilo lijepo...pred jutro su se pojavili i neki turisti u blizini,a mi smo se maziliiii...bilo nam je svejedno za svih...doma sam došla oko 6 i po,najela se sladoleda i zaspala ko beba zujo

3. Evo palo mi je na pamet 21.02. kad sam bila na ispitu iz autoškole,sva sam se tresla dok sam ga pisala,tako sam bila u strahu... mad i onda kad smo pola sata čekali rezultate,osjećala sam se tako napeto...bile smo ja,Amra i Nadja ...ovaj jedan iz komisije je svakih desetak minuta izlazio van i prozivao nas,Nadji i Amri je među prvima ispravio ispit tako da im je brzo rekao da su prošle i već je prošlo puno vremena,a taj lik nikako da prozove mene jer su moj ispit ispravljali među zadnjima...i dok su me Nadja i Amra tješile da sam sigurno prošla,ja sam bila ko na iglama...i hvala Bogu predkraj me prozvao i PROŠLA SAAAAAMMM... koji osjećaj...taj trenutak mi je bio fenomenalan...nakon više od pola sata iščekivanja... smijeh smijeh smijeh
To smo proslavile u Stelli i to mi je bio super dan!

4. Taj je bio nedavno...Kiša je pljuštala toliko da se sve slijevalo niz ulice,ni 5 kišobrana nam ne bi pomoglo... Iako je Dean prošao i htio nas voziti doma,ja sam mu rekla da ne treba ... budući da kiša nije prestajala,zaputile smo se pješke kroz grad prema Šijani...prema doma... Ni minutu nismo hodale,već smo bile mokre...Uletile smo u sve moguće lokve,auti su nas prskali... a mi umjesto na bus ili kraćim putem doma,mi smo išle još dužim... I ko glupače umirale od smjeha,doma smo došle mokre do guzice,ali doslovno,neznam šta nam nije bilo mokro...roba nam se mogla cijediti... ali nema veze,mi smo se super provele!

5. To je bilo 08.05. ove godine,ujutro dok sam bila u školi,na satu,kad mi je mama javila da mi se rodila nećakinja Petra i da su seka i ona ok... Moja mala ljepotica,jedva čekam da bude koji mjesec starija pa da se igram s njom... Taj trenutak mi je bio prekrasan... Isto kao i 08.02.2004. kad mi se rodila prva nećakinja Sara kiss kiss


Eto to bi bilo to,mogla bi nabrajati još puno lijepih stvari..najčešće su to oni trenuci provedeni s dečkima,kad smo zaljubljeni,s frendicama...i tako...Nadam se da sam zadatak dobro napravila,potrudila sam se yes
Zadatak predajem totalno drukčijoj od drugih i me,myself !!! wave



- 22:21 - Komentari (13) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.