petak, 21.12.2007.

Kraj. početak. ajm hepi.

ovako.
kraj kao kraj BB-a.
početak ko početak mojeg bloga.

ovo mi je prvi blog i nadam se da će biti super. inače nisam baš neki ljubitelj blogova al evo. došlo mi je.
uostalom, sve mi je tak super krenulo i tak sam happy da jednostavno moram to napisat negdje.

sad malo o meni.
inače nisam baš neki tip čovjeka koji o sebi govori sto na sat al evo tipkam...
ovak. ja se smatram onak, okej osobom. niš posebno, ne volim se previše isticati. imam svoje mišljenje koje ne iznosim baš redovito... radije stisnem zube i pretrpim nekaj da ne uvrijedim osobu nego da mu/joj kažem u facu.. however, velim osobi s kojom se družim u lice ono kaj me smeta kod njega i bok.

imam 8 naj prijateljica. a ipak imam među njima još 4 bolje od ostalih.
jedna je maja. maja je cura s kojom sjedim u klupi. ona je big toše fan eek. ono, respect but not 4 me. super je cura ali zna zlobno spustiti.
druga je tanja. napaljena cura totalka. uvjek spremna za zezanciju. ne trpi umišljenost i bahate cure. big RHCP fan.
3. je mija. mija ima super ispade u kojim sama sebe krši. al bolje da se šali na svoj račun nego na tuđi. mija je emačica, brije na prugice, kockice, zvijezdice, kosture itd..
i četvrta je mimi, tj. mihaela. to je fensi šmensi curica koja se, po meni, fura na tessu iz BB-a. ima dečka za kojeg kao niko ne smije znati, a svi znamo dead. nije ju briga za ocjene, samo za to kak ona zgleda. a jebena je cura.
sve ih jako volim.

takoo.
aj em sori, bat aj dont nou vat to sej enimor.

so.. cya
zubo




- 22:06 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.