ponedjeljak, 07.09.2009.

...Just keep holding my hand, because I'm trying to reach you. I'm never letting you go, because I'm dying to keep you...

Vec neko se vrijeme trudim napraviti nesto za tebe.. Pokusavam ti napisati pjesmu.. Ali pokusavam napisati nesto vrijedno tebe.. Nesto posebno. Unikatno.
I iskreno, nije mi nimalo lagano izabrati prave rijeci..Poznajemo se vec poprilicno dugo, ali ja i dalje ne pronalazim rijeci kojima bih te definirala..
Da, znam da vjerojatno neces ovo ni procitati, a i ako budes, vjerojatno neces skuziti da se tebi obracam. Ne odgovara ti to. Najlakse je ne imati film.

Mogu ti reci da se polako vec privikavam na ovo "stanje mirovanja".. Nazalost (ili na tvoju srecu), nisi imao prilike vidjeti koliko znam biti tvrdoglava kad si nesto zacrtam..Tako da je sve ovo sto se trenutno događa između nas za mene samo faza poslije koje ce sve biti dobro. Mora biti.
Voljela bih cesce razgovarati s tobom. Ma zapravo, kog ja muljam?? Voljela bih redovito razgovarati s tobom,ali po dosadasnjim iskustvima sam mogao dokuciti jedino da i nisi bas najzainteresiraniji za konverzaciju, iako smo milijun puta rekli jedno drugom da cemo uvijek,UVIJEK biti tu jedno za drugo, bilo sto da je u pitanju.. Ja sam tu. Gdje si ti?
Ugl, eto..Pomalo je zalosno sve to,ali..Pokusavam ti se sto rjeđe javljati. Javljam se tek toliko da odrzim barem neki kontakt.
Meni je stalo do tog.
A sve to je jos jedna od otezavajucih okolnosti koje mi vezu ruke i usporavaju nastanak mog privatnog remek-djela..Prakticki ne znam vise nista o tebi. Kako pisati o necem o cemu nemas pojma??
Koliko god je to na neki nacin izazov, dvostruko vise je zapreka..
I sad bas gledam.. Pa nismo mi bas toliko dobri koliko mislimo da jesmo.. Prakticki smo tek nesto malo vise od stranaca. Neki bijedni poznanici.. A opet, unatoc tome, jedino tebi vjerujem dovoljno da ti se predam i da te trazim za pomoc onda kada trebam pomoc. Cudno je to..


"...Just keep holding my hand, because I'm trying to reach you.
I'm never letting you go, because I'm dying to keep you..."


21:48 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

-