utorak, 04.11.2008.

Naučila sam . Najbolja učionica na svijetu pod nogama je starije osobe.

Naučila sam . Kada voliš, to se vidi.

Naučila sam . Ako mi samo jedna osoba kaže 'uljepšao si mi dan' uljepšala mi je dan.

Naučila sam . Usnulo dijete u naručju najmirniji je osjećaj na svijetu.

Naučila sam . Biti dobar mnogo je važnije nego biti u pravu.

Naučila sam . Nikada ne treba odbiti djetetov dar.

Naučila sam . Uvijek mogu moliti za nekoga, ako već nemam snage pomoći mu na drugi način.

Naučila sam . Koliko god život od tebe traži ozbiljnost, svatko treba prijatelja s kojim se može glupirati.

Naučila sam . Ponekad je osobu dovoljno uzeti za ruku i razumjeti je srcem.

Nuačila sam. Život je poput role toaletnog papira. što se više bliži kraju, brže se troši.

Naučila sam . Dobro da nam Bog ne daje sve što tražimo.

Naučila sam . Novac ne kupuje klasu.

Naučila sam . Male svakodnevne stvari čine život tako izvanrednim.

Naučila sam . Ispod svačije tvrde ljušture je netko kome treba poštovanje i ljubav.

Naučila sam . Ignoriranje činjenica ne mijenja ih.

Naučila sam . Kada se planiraš s nekim izjednačavati, samo mu dozvoljavaš da te nastavlja ranjavati.

Naučila sam . Ljubav, ne vrijeme, liječi sve rane.

Naučila sam . Najlakši način da postanem velika osoba je okružiti se drugima pametnijima od mene.

Naučila sam . Svatko koga sretneš zaslužuje da ga pozdraviš s osmijehom.

Naučila sam . Nitko nije savršen, dok se ne zaljubiš u njega.

Naučila sam . Život je grub, ali ja sam jos grublji.

Naučila sam . Mogućnosti nisu nikada izgubljene; netko će iskoristiti one koje si ti propustio.

Naučila sam . Kada u sebi skupljaš ogorčenost, sreća će otići negdje drugdje.

Naučila sam . Svoje riječi treba sačuvati mekima i nježnima, jer ćes ih sutra možda morati pojesti.

Naučila sam . Osmijeh je besplatan način da poboljšaš svoje izglede.

Naučila sam . Kada te novorođeno unuče uhvati ručicom za mali prst, povezali ste se za cijeli život.

Naučila sam . Svatko želi živjeti na vrhu planine, ali sva sreća i rast događa se penjući se na nju.

Naučila sam . Što manje vremena imam, više posla napravim.

da... naučila sam... mozda netko od vas nauči nešto iz ovog... pusakiss

Nikola, volim te


15:11 | Komentari (20) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

-