Male stvari o velikim stvarima.....

ponedjeljak, 08.10.2007.

Hello world .....

Evo,na kraju sam i ja pala pod utjecaj blogova iako sam prije nekoliko miseci bila čvrsta pobornica svega toga bang ........
Uglavnom, ovo bi triba bit moj prvi blog na kojem bi ja tribala reć nekoliko pametnih stvari i bla, bla, bla .... al ja ću samo reć da se još dosta teško snalazim u svemu ovome tako da će vjerovatno proć neko vrime dok se skroz ne ˝ušemim˝.
Kao što već rekoh, ovo bi triba bit mali glazbeni blog koji će kritizirat današnju hrvatsku i stranu estradu, koji će imat neke dobre stvari za poslušat, par tablatura i akorada, zanimljivih stvari o nekim ˝idolima˝ današnjice i informacije o glavnim događanjima iz Splita i okolice .... he, he..... pazite se ljudi dead you can run but you can't hide ...
Eto,to bi uglavnom bilo to ....
Veliki pozdrav svima smokin

08.10.2007. u 15:16 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

.....ovaj blog je namjenjen svim ljudima koji vole dobru glazbu te svim glazbenim amaterima i onima koji će to tek postati..... =) KiSs pjeva

Linkovi

Blog.hr
Blog servis
Forum.hr
Monitor.hr

Fade to black

Life it seems, will fade away
Drifting further every day
Getting lost within myself
Nothing matters no one else
I have lost the will to live
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free

Things are not what they used to be
Missing one inside of me
Deathly lost, this cant be real
Cannot stand this hell I feel
Emptiness is filling me
To the point of agony
Growing darkness taking dawn
I was me, but now hes gone

No one but me can save myself, but its too late
Now I cant think, think why I should even try

Yesterday seems as though it never existed
Death greets me warm, now I will just say good-bye