It's clear I'll always be tha same

nedjelja, 03.12.2006.

HAHAHHAHAHAHAAaaaaaaaaaaa

PuŠi gaaaaa.....

Image Hosted by ImageShack.us

Tihana i dora

Image Hosted by ImageShack.us

03.12.2006. u 20:53 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Naaaaaaaaaj

Saky & Nikotina

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ivana

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Daja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i moje najdraže...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

The best of MATURALAC

Genova

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dajana i ja prije ukrcavanja na brod za Barcelonu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ekipa na brodu nakon par koktela

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Stadion u Barceloni...mmm velikooooo, baš kako mi volimo:)))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kod fontane u Barceloni..najdosadniji sati maturalca...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Cuganje na plaži (prije dolaska murjaka)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kata i Daja
(nakon što su nas 2 murjaka
(1 je bio do yaya)
zaustavila 3 puta
na 3 različita mjesta
i zaplijenila cugu)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

U Tropicsu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

PARTY JE U SOBI

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kata, Jacob, ja i Nina

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kata i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Sangrrrrrrria

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Crveni tepih u Cannesu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Monserat (il nešto)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

OoooOOooooo da to je taj rad...

Jedina moja, tebi koja odavno nisi jedina:
svaka sekunda kao godina, al barem znam na cemu sam,
i barem znam da nema nas i spreman sam da budem nasmejan pred svima
iako te kad sam solo i dalje oblikujem od oblaka dima!
...i kroz paucinu vracam dane kad smo ti & ja jos bili tim
oprosti sto nemam snage da te slazem da ti zelim srecu sa njim
a i sta ce ti to od mene? Sve uspomene s kaputa stresi,
samo budi to sto jesi, tu gde si ... sta god da se desi,
ti budi oke i nikad ne saznaj kako to boli
kad nekoga volis a mrzis, kad mrzis a volis
i lomis se da izdrzis...
Ostaje nada da ce nekad negde neko hteti da shvati
mene.. moja lutanja, mastanja i sanjanja i znati da ih prati
i ko zna... mozda jednom nadjes me, tamo gde prestajem ja
gde pocinjes ti, gde stali smo mi, gde sada su drugi...
...ali sresces samo stranca, slucajnog prolaznika i pogled leden...
...iako te je taj neznanac nekada voleo vise od sebe.