nedjelja, 08.04.2007.

Minä Olla Juopunut

naslov nema smisla i na ja biti to y to razini je pa necu duljit....
tu sam gdje jesam i zakon mi je....
kao....
y volim neke osobe masovno, ali ne znam hoce li me povuc na kraju one koje su miljama daleko ili one koye su mi tu sad..u madridu....
kokichi su ljudi ovdje....
zaista....
y zakon je nocni zivot ovdje....smijeh
ali ebes swe kad te sutra ceka nedjelja kao praznik kao sveti dan kao....
a moras ucit....
namcor
loshe to....
y ne znam owi blogovi zamrlo to....
nema se vremena odrasli smo, matura i komplikacije....
odluke....
dada
odluci, opredijeli se, izaberi medju ponudjenim buducnostima....
odjebi
pusti me da zivim
ako hocu pauzirat y bit s dragim u zgbu davit mu cimera malo, onda me pusti da to napravim ipak je to moj zivot ne tvoj odbij
ne pjeni se sta ti je
pusti me kvragu
ja biram
ne?!
volim glazbu zelim glazbu Juan je tu swe je tu
y tu cu da budem
2008me
kad naucim
jezik
jer moram pisat clanke neke
ako odem na Monclou
a nesposobna sam jos
pequeña kuis
ma nemas pojma
jebe me to
sha ja znam sha ja zelim....vrijeme ce pokazat
kud sad odlucivat sha vam je ?! pa 18 mi je !!
dosta dosta
pusti me
da zivim
da volim
volim te ljubavi
vise od svega
vise od sebe
idem se oporavit od kaipiroske

<< Arhiva >>

                                                    Designed by: Nlo©