utorak, 31.08.2010.

31. Sunset

Image and video hosting by TinyPic

Uživo je bilo puno ljepše, zaista. I tko bi rekao da se za manje od sedam dana vraćamo u školu. Oh, well.
Meni se čak i ide u školu. Znam, da, nisam normalna.
Ovu pjesmu sam preslušala više od 120 puta i lijepa je.

White demon love song down the hall
White demon shadow on the road
Back up your mind, there is a call
He isn't coming after all
Love this time
She likes the way he sings
White demon love song's in her dreams

Let us be in love
(let us be in love)
Let's do old and grey
(let's do old and grey)
I won't make you cry
(I won't make you cry)
I will never stray
(I will never stray)
I will do my part
(I will do my part)
Let us be in love tonight


Slušam: The Killers - A White Demon Love Song

- 19:47 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.