DESIGNED BY HTTP://SLUSHDESIGNS.BLOG.HR

...Freezing Breath...

08.02.2007., četvrtak

Kaj se Petra i Izabela neju ljutile

Sad bu negde ovim zdravim majmunčićima informatika pa kaj im nebu dosadno nek čitaju novo štivo na mom blogu... Mislim kaj da vam velim? Ono... Kaj da vam velim? Nemam pojma kaj da vam velim... Nekaj bi vam htel reći... Al nemam kaj za reći... S obzirom da nemam kaj reći počel gluposti gruvati... Što može kasnije preći u stanje ludila koje nastojim izbjeći... Jebate... Pa ja sam bolestan... U bem ti miša... Upala sinusa i grla... LOOOOOOOOL... Meni je to smiješno... Moram do sutra ozdraviti jer moram svoju bolesnu kraljicu odvesti na koncert povodom valentinova... Bem ti... Kaj još celi gimnet zarazim... Petra i Izabela... Pozdravite mi sve profesore i profesorice a pogotovo one meni najdraže... A onu staru posušenu slobodno pošaljete u rodno mjesto... No evo... Ovo je bilo kaj vam nebu dosadno... Pozdravite mi celi razred... Ak vas opće ima kaj... E da... I nek sa svakog kompjutera na informatiki sleti poneki komentar!!! Ak se to ne dogodi vas dve ste odgovorne za posljedice... Volim te Tihana i žuri mi se na WC!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.