DESIGNED BY HTTP://SLUSHDESIGNS.BLOG.HR

...Freezing Breath...

15.01.2007., ponedjeljak

Saga se nastavlja... 1.dio

Prva:Rammstein-Ohne Dich

-bend se uglavnom podcjenjuje... neznam dali je to zbog njemačkog ili nečeg drugog... ali meni se ova pjesma full sviđa i preporučam da ju preslušaju svi... i oni koji znaju i oni koju neznaju njemački... ako ništa drugo Spot je ODLIČAN!!!
OCJENA: 5
Druga:The Rolling Stones-Satisfaction

-nema veze kolko put su padali sa palma i ostalih čudnih izraslina na Zemlji... nije bitno ni kolko godina imaju... sve kaj je bitno je da oni i dalje žive... da Satisfaction zna i moja sestra od 10 godina a bogme ju je znala već i prije 3-4 godine... odlična pjesma i odlični bend... SAMO DA I DALJE TRAJU!
OCJENA: 5
Treća:Pearl Jam-Jeremy

-nemate pojma kolko mi je žal kaj im nisam bil na koncertu u ZG-u... hit pjesma Jeremy... slično kao i Nirvana... nikad me nisu baš nečim posebnim zaplijenili ali pjesme su jednostavno nabijene pozitivnom vibrom... u svakom slučaju:IZVRSNO
OCJENA: 4
Četvrta:HIM-Wings Of a Butterfly

-gledajući Viva La Bam odnikud se pojavil Vile Valo... dotad za mene čista nepoznanica a predstavljen kao velika rock zvijezda u emisiji... pa da vidim ja kaj na internetu ima o njemu i pjesmama... iskreno... nije me baš nešto jako zadivil i po meni nikad nebude uz bok jednom Jaggeru, Roseu ili Plantu... ali jedna mi se pjesma jaaaaaako sviđa... Wings Of a Butterfly... izvrsna pjesma... a s obzirom da su dečki iz Fnske imaju i odličan engleski.. sve u svemu
OCJENA:3-4
Peta:Iron Maiden-Tears Of the Dragon

-kolko put dnevno vidite majcu s crveno-bijelim slovima IRON MAIDEN... ja osobno prečesto... pa ono da vidim kaj to ima u njima da ih 99% varaždina sluša... i fakat nisu razočarali... dapače... dojmili su me se i to jako... Dance of Death, Tears Of The Dragon, Run To The Hills i da ne nabrajam više... sve bomba do bombe... ali ova je odlična... pjesma koju u zadnje vrijeme najviše vrtim u Winampu... svakako preporučam i rockerima, a pogotovo metalcima...
OCJENA: 5
Šesta:Metallica-Die Die My Darling

-nemojte se bojati... nedem u metalce... ostajem vjeran Rocku... ali ove neke metal grupe stvarno imaju odlične stvari... a die die my darling je bil najviše prisutan na Winampu u periodu od 24.9.2006. do 15.10.2006. jer u to vrijeme nisam hodal s Tihanom i bogme mi je pasala ova pjesma... pa evo da odam počast toj pjesmi... kaj nebi bilo... Tihana i ja smo opet skup već skoro osam mjeseci ak se sve skup zbroji i ova pjesma je tu samo zato jer je dobra i nema nikave veze s mojim osjećajima...
OCJENA: 4
Sedma:ACDC-Dirty Deeds Done Dirt Cheap

-Angus Young is GOOOOOOOOOOOD!!!... kaj da opće o njima napišem... ma pjesma do pjesme je odlična... niti jedna ti nemre dosaditi... ova mi je najdraža samo zato jer sam ju čul prvu od svih njihovih stvari pa je i ostavila najveći dojam na mene...
OCJENA: ako je bilo petica dosad onda ova zavređuje +5

A sad još pozdrav cijelom varaždinu i bližoj oklici... tu mislim na križanićevu i takve zaseoke... Pozdrav mojoj Hookerici... znala bu koja je... POOOOOOOZDRAV

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.