myspace

Još jedan post... - Moj b(r)log - Blog.hr

Moj b(r)log

nedjelja, 19.02.2006.

Još jedan post...

Evo, ljudi ja opet pišem još jedan post. Sada mi nema nikog doma, pa raspalih system!

Obično kad sam živčan malo cugnem i ode, ali jučer sam bio jako, jako, jako živčan. Tako živčan da nisam mogao ni cugnut ništa. Onaj Čubra, šta nam je bio zamjena za Bulijana, je rekao da ne želi više svirat! Pi*ka mu materina!!! A razlog je još gluplji. Ne može svirat jer se zacopao u Ninu (bubnjarku) i dekoncetrira se kada je gleda! Ali bolje i ovako jer je lik ful fejker! Ful, ful, ful. Neki dan smo razgovarali o panku i on je rekao da su jedini pravi pankeri Blink 182, a da Sex Pistolsi nevaljaju i da su sranje. Ma poserem ti se! A osim toga, srao je Kanti (bubnjar iz njegovog drugog benda) po nama, a onda nama po njemu. Pa nemoš bit tako glup! I još mi znamo Kantu i on je mislio da nečemo saznat. Ma on je idiot! Dosta o njemu...

U petak smo pisali školsku iz hrvatskog. Autobiografija. Dobivam sutra ocijenu. Najvjerojatnije če pisat: "Promašio zadatak! 1!" Ful nisam znao šta da pišem. Ma zajebi školu. Neka druga tema...

Ej, neki dan sam negdje pročitao da je "Microsoft Word" kompliciraniji od čovjekova mozga. Smijeh.

E, da. Mislim da mi je stara našla blog. Ne znam kako i ne znam zašto, ali mislim da je. (Mama, ako ovo čitaš, nemoj se ljutit šta te zovem stara. Ma nisi ti strara, samo se tako kaže.) Danas me pitala da šta bi bilo da mi pročita blog. (Ona je znala da ga imam, ali nije znala kako doči do njega.) Ja sam rekao: "Pa ništa. Šta bi bilo?" I onda je ona rekla: "A šta ako sam ge već vidjela?" Onda nisam odgovorio nego sam je samo pogledao i nasmijao se. "Da, baš." Ali još uvijek mislim da ga zna. Neču ništa mijenjat, jer ako ga je vidjela, gotovo, a ako nije, niti neče.

Ajde, ja idem dalje da uživašem u systemu, pa se čujemo vidimo, ili čitamo - kako s kim. Adio.

53! Yo! Sve bliže i bliže!

<< Arhiva >>

Još jedan post... - Moj b(r)log - Blog.hr