myspace

Back in the game - Moj b(r)log - Blog.hr

Moj b(r)log

utorak, 14.02.2006.

Back in the game

Yo! Evo mene natrag on-line. Nakon dugo, dugo vremena (dva tjedna) opet pišem post. Nisam mogao prije jer su mi isključili telefon zbog neplaćanja računa. No dobro.

Da vidimo… šta se sve desilo zadnjih dana… E da. U petak je frendica iz mog razreda došla u Rojc. Naravno, pod mojim nagovorom. Bila je nekih 15-20 minuta, ali je ipak bila. Prije je govorila kako su u Rojcu sami pankeri, alkosi… Došla je tamo, uzela gut vina, gut dum-duma, opet gut vina, jednu moju žvakaću i otišla doma, jer ju je stari zvao. Dogovorili smo se da će od onda dolaziti svaki petak u Rojc.

Nataly i Neven su opet skupa. Kakvo čudo…

Onda sam u subotu imao prvu probu sa bendom, u nekoj garaži na stoji. Bilo je smijeha ali smo sklepali prvu pjesmu, koju možete vidjeti u boksu desno: Djeca pločnika. Kao šta rekoh, bilo je smijeha. I to puno smijeha. Odsvirali bi jednom dobro, pa bi ili meni zaštekao glas, ili bi Čubra fulao akord, ili bi Nini ispala palica, ili bi neko izgubio ritam. Ali smo napravili pjesmu. Još je jedan lik bio s nama, Rock (ili Rok, ili Rocky, ili tako nešto) koji je našao negdje neki bas i pratio nas uz put. S vremenom se zaljubio u bas i rekao da će naštekat starce da mu daju 6 soma da si ga kupi. A dobro…

E, da. I svima sretno Valentinovo. Kad smo već kod Valentinovog, da vam kažem nešto o tome: to je naj izkomercijalizirani dan u cijeloj godini! Kao da su morali izmisliti blagdan da bi neko nekom rekao "volim te"! Tako jebeno glupo! Ako voliš nekog to mu možeš reći svaki dan. Ajde, dosta o tome.

U glavnom ja sam se sada raspisao, napisao i sad moram da idem. Pišem vam uskoro. Valjda. Adio.

Još 58 dana!

<< Arhiva >>

Back in the game - Moj b(r)log - Blog.hr