myspace

Brzi post - Moj b(r)log - Blog.hr

Moj b(r)log

utorak, 07.02.2006.

Brzi post

Jučer sam bio u gradu sa frendovima iz benda i odlučili smo da će nam se bend zvati "Last Hope". Upoznao sam još jednog člana benda, novi gitarist. Lik je ok.

Danas me nazvala Nina i rekla mi je da su Neven i Nataly prekinuli. Oni su mi ful dobri friendovi i jebeno si pašu, a sada su prekinuli jer su se posvađali preko telefona. Jebeno glupo. Znam da će opet biti skupa, ali je glupo.

Osim toga, danas mi je stara našla duhan koji sam si kupio prije par dana za p, pa mi je počela srat. Na brzaka sam izmislio priču i uspjeh. Ne znam zašto, ali sam bio ful smiren, a mogao sam biti u kani do 18-te. A dobro.

Uglavnom, meni je sad dosadno pa idem. Rekao sam da će biti brzi post.

Dobio sam komentar na jučerašnji post koji me posjetio da je moj koncert ipak 12.04. jer su onda proljetni praznici. Tnx. Znači još… 65 dana. Adio.

<< Arhiva >>

Brzi post - Moj b(r)log - Blog.hr