myspace

From HackLab - Moj b(r)log - Blog.hr

Moj b(r)log

petak, 03.02.2006.

From HackLab

Dobro veče. Ja sam sad u haku sa Ninom i Petrom. Ful mi je tapia jer neznam šta da radim večeras. Ovdje Gogo (čuvar iz Rojca) pored mene igra igrice na kompjuteru i ful je dobar u tome, jer to igra po cijele dane. Kad nema ništa pametno radit.

Kad smo već kod njih.

Jednom me zaključao u recepciju i otišao, a unutra kompjuter, tv, njihovi papiri, itd., dok je metar pored bio prozor. Bez beda bi mogao nešto maznut. Ali mi se žurilo jer me stari čekao s autom vani, pa sam otišao kroz neki ful mali prozorčić i da nije bilo tanje-sajne složio bi se ko kruška.

Jednom su zatvorili Rojc, dok je jedan tip još ostao unutra (pišao je) pa je poslje morao ići kroz prozor od wc-a van. A taj prozor nije baš nisko...

Evo, sad je ušao i Tata, još jedan čuvar, a tako ga zovemo jer je on šef čuvara i ona pazi na nas. Mislim da je to Grga izvalila kad je bila napušena...

Danas sam bio od 8 ujutro do 6 popodne na Platku sa školom. Ful je bilo shpitza, mada nisam mislio da će biti tako. Vozili smo se na vrećama negdje bogu iza nogu, u nekoj šumi, i moj se frend nabio u drvo. Poslje je šepao.

Ajde ja sad moram da idem, jer mi je, opet, tapia. Ajde bok.

Još 69 dana!

<< Arhiva >>

From HackLab - Moj b(r)log - Blog.hr