myspace

Post ko post - Moj b(r)log - Blog.hr

Moj b(r)log

četvrtak, 02.02.2006.

Post ko post

Danas mi se nije desilo ništa pametno, a ne vjerujem ni da hoće, osim šta sam dobio kus iz povijesti.

U stvari je! Danas su mi rekli da sutra idem sa razredom na platak. Bit će tapija, ali par konja rade čuda. Odšetat ću se u onu šumicu i sa frendom zapalit p.

Evo upravo mi je cura iz Sinja poslala poruku. To me podsjeća da nisam spomenuo da ima curu koji vidim samo po ljeti, kada odem do nje. I ona bi došla u Pulu, ali joj je bed.

Sada mi je ful tapija... Mogao bi da odem na popodnevno spavanje poslje ručka, pa opet na internet. Ali ni to mi se neda... Nista mi se neda... I ful je tapija... Možda ima nešto pametno na telki. A i da ima neda mi se pogledat, jer mi je antena u kurcu, pa bi je morao namještavat.

Sada mi je došla stara i rekla da moram otić do nekog frenda da uzmem doposhije. Nije daleko, al mi se neda. A ipak moram. Ajde bok.

70 dana!!!

<< Arhiva >>

Post ko post - Moj b(r)log - Blog.hr