myspace

Positive vibration! - Moj b(r)log - Blog.hr

Moj b(r)log

srijeda, 01.02.2006.

Positive vibration!

Jučer mi je frendica javila da će onaj bend koji ništa ne radi ipak nešto napraviti! Jebenog 12.04.2006. (valjda je datum točan) mi, klinčarija iz Rojca, imamo mjesto da pjevamo dvije – tri pjesme u Uljaniku, za maturalce! To će biti smjeh! Sam sebi će se kidat na stageu! Ali jebi ga to je velik korak za nas. Jedini bed je taj šta se Bulijanu neda svirat i misli da imamo pre malo vremena. Prva proba nam je u subotu. Pisat ću kako će proći. Ali ja sam sada tako jebeno happy! Sutra pišem matiš, pita me povijest, bios i hrvatski, a ne mogu mislit na ništa drugo osim na nastup. Od kad sam bio mali mislim o tome kako ću svirat u Uljaniku, a kad sada pogledam to je za samo par mjeseci. Zamislite da imate neki san i da znate da će se ostvariti za koji mjesec. Dali bi mogli misliti na išta drugo? Ja sigurno ne mogu. Samo šta je jedini bed šta mi nikad nismo svirali skupa. Morat ćemo imat barem tri probe tjedno. Sada bi htio zahvalit onima koji su mi ovo omogućili, mada ih ne znam osobno, a neznam im ni imena, ali nema veze. Hvala puno!

Jebi ga, mene sada stara gnjavi da idem učit, pa ću barem probat, a vama pišem sutra. Adio, se vidiamo!

Samo 71 dan do koncerta!!!

<< Arhiva >>

Positive vibration! - Moj b(r)log - Blog.hr