< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (15)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

:::OnO O mEnY:::

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Drago mi je,bruna.
idem u 7 razred
dečka nemam
imam puno prijatelja koje prewishe wolim
wolim:žohar žwake,frendowe,zika,jc4 il ti s.č.,
čupawce....
NEwolim:umišljene,bahate,licemjerne
ljude...ljude koji wrijeđaju po blogowima...

>bRuNcY<

FrEnDoVi i fReNdIcE:
blondy
barbie
ancy

vaca
lea
kiky
dorotea
noela
eny
paola
melita
kate
mery
dora d


DeČkI:
ćiro
jole

vilim
štrk
đani
vanja
prebeg
buky
patrik
pifat
grabić
rakić
đani
matija

.......i još puno njih....sry onima koje sam zaboravila....loL....


pRiJe NeGo ŠtO kAžEš vOlIm tE,PrOvJeRi pAšEš lI Si sA SvOjO sImPoM,KlIk!
tu KlIkNi::)




mali slatki fetus!
align=left>
I adopted a cute lil' emo fetus
from Fetusmart! Hooray fetus!







Create Your Own Countdown






UUnnatural
NNew
AAmbivalent

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com




__/)
(O.o)
(> <)
Ovo je Gothik - Sado - Mazo Zeko. Kopirajte ga na
svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do
SVJETSKE DOMINACIJE!!!

























Online Now Icons - Get this Online Now Icon



BlOgOvI kOjE jA pOsJeĆuJeM:
Lucijin blog koji radi
josipa
lucija,ja i josipa
cure iz 7.b
renata
bruna 7.c
ćiro
igor 8.c
ivana 8.c
Iva 7.d
Nina 7.c
Frika moja najdraža
super dizajnichi
Jedan super blog,od neke cure
Ha Ha...lol..xd...pogledaj...možda bolje nemoj...
Blog posvećen stelli,OBAVEZNO KLIKNI
2.,blog posvećen stelli,OBAVEZNO KLIKNI!
čačy
NeVa
KrIsTiNa
IvAnA 8.A
MoNiKA


EvO NaJ NoViJe sLiKiCe....loL.....









Slike

Sexy Gif Images

Sexy Gif Images






Music Gif Images

Music Gif Images














blog layouts

blog layouts





Free Image Hosting at www.ImageShack.us











Friendster images

Friendster images



Friendster

Friendster





Friendster images

Friendster images








ImageChef.com - Create custom images


ImageChef.com - Create custom images


ImageChef.com - Create custom images



ImageChef.com - Create custom images



Sexy Icons

Sexy Icons






Contact Tables




Sexy Gif Images

Sexy Gif Images







Sexy Icons

Sexy Icons

























moj avatar
























Music Video Codes By Music Jesus.com





EVO STIGLE NEKE SLIKE...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-Leon,Jole,Ćiro i u pozadini Kežman!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us - Luca,Josipa i Kežman!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us-Barbie i Blondy



Free Image Hosting at www.ImageShack.us-Luca,Josipa,Keke i Neno!



Doći će ubrzo još slikica,puse!pa evo ih!


ana

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



barbie u prirodi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


barbie i mare

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


blondy

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i barbie na informatici

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


blondy i barbie,najveća podrška

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

blondy,pepo i barbie

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

đani ( mali Dambo )

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i barbie

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pepo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj mali pesek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ziko

Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Free Counters
Free Counters



Ajde,sad fino pogledaj i saznaj koliko me poznaš?



Get Your Own Quiz!, More Quizzes








OvDjE Je kUtAk pOsVeĆeN SaMo zA Jc4...iLi tI s.Č

barbie-srecha moja,slatka,zgodna,smješna,
fkt preesmješna,
loda,ona nas je nazvala s.Č....hehe....
pomalo je narcisoidna,ma
šta pomalo,je definitivno....loL....
nema dečka...al ima simpu...
već dugo...





blondy-također moja srecha,
super frendica,zgodna,smješna,
luda...
ja i barbie zovemo ju rokerica,
al daleko je ona od toga..hehe....
nema dečka...al ima simpu...ofkors....loL....




ancy-sportski tip,zgodna,slatka,mršava
,smješna,hiperaktivna,
nema dečka,moja srecha...loL...



o meny već piše gore..pa.....


gore su vam sličke:::::



JC4 4ever....
s.č....loL....




srijeda, 10.10.2007.

...aD...NoWy pOSt...nApOkoN...hA??...ZaDaR!!!

Ad...
napokon i ja...
ahm....
kad se samo sjetim.....da josh moram cjeli post napisat....
dd....muka mi je....al hajde....
prwo bih wam se htjela zahwality na 50 komentara....
swima koji su mi ostawili komentar....
i ja chu njima....
još jednom,HWALA!

eh sad krenimo::::

značy...

1 DAN

ja sam u petak u 2h otputowala u zadar....
i bila sam jakoooo sretna....
wou...napokon cu widit ekipu iz MARA$KE...
i taqo...ja krenula autobusom.....
sama....u zadar...
tamo me dočekaše moja wesela nona((baka))...
i ja se nabrzaka raspakiram....itd.
i moja eny dolazi po mene...
i ja i ona idemo u maraskin park...
od sada cu ga u postu zwati samo park....
i tamo swy:::paola,stipe,pifat,rakić,ana....
ma ja bila bash hepy...
ajme swi su se promjenili....
i tu wecer isli smo na klupice...
tamo su bili ana,banić i edi....
i tamo smo neš pričali....
dok je eny bila nasamo,sa swojim dečkom....
sada wech bivšim....
i meni se pametnoj ispraznio mob.,i ja sam...
oko 9 i pol otisla kucy::::spawati....
moja nona mi je spremila weceru,nes smo pricale.....
i zZzZZzZZz!

2 DAN

znachy....
ujutro kad sam se probudila...
išla sam sa eny na kawu....
u barku...
neš smo pričaly...
i onda otišle do parka....
gdje su bile mery i melita....
koje su šetale azru i zuzzya....
otišla sam onda kućy.....
nakon ručka otišla sam kod eny...
i odemo mi do parka...
i tamo doshla cjela ekipa:::paola,stipe g.,rakić,pifat....
i malo kasnije oko 6....
ma josh malo kasnije...
isli su kupit pity::::?????,?????.....
necu nikoga imenowaty....
i donjeli....
to u park...
i swe su mješaly...
nebih o tome ko se napio....ko je šta pio.....
jer ipak....nije za jawnost....
i paola je tu wecer spawala ko mene....
bile smo same u stanu....yea...
i ona se napila.....mislim....
rekla sam.....a jbg..
josh ih se podosta....pa su rigaly...itd....hehe....
i taq u 10 smo ja i paola otishle....
i mi ko mene....bile gladne.....
stha cemo....
gore nema ništ hrane...
i ja nađem pašte...
i mi skuhaly paštu.....haha...
samu.....smo jely....
i nismo zaspaly...uopce...
malo smo pričali,pa gledali filmowe...
pa zwali pifata oko 3 i neš....
pa smo sa njim pričale...
pa smo zwale grabić....
oko 5 i neš...
a jadan....
on nama....jeste wi normalne znate wi kolko je saty???
hehe...

3 DAN

ujutro smo se skupili ja,paola,rakić,stipe,pifat,toni,banić,
mery....na kawu....swi josh onako umorny od prosle noci...
a grrrrrrr....
i otisli smo u park...
i owi se tam wješali...
na onom...
a neznam kak se zowe...
i tu smo wecer...isli u grad....
eny se razbolila pa nie išla....
ja,rakić,pifat,stipe,bušo......itd....itd....
smo išly....
bilo je odlično prwo smo išli u arsenala na piće....
pa na kamenja....
al oko 9 i pol.....
smo otisly...ja sam isla do eny...
koja j popila 2 tablete....
pa je ozdrawila.....
i ja i ona smo otishle ko mene...
opet ja cjelu noc nisam spawala...kao ni eny...
bilo nam je predooooobro....


4 DAN

hm...
ujutro sam otisla do parka....
bili su swi....
bilo je kool....
zanimljiwo....
pa na ručak....
i opet u park...
swi su mi dali nešto swoje:::

paola-neku narukwicu
eny-bombolina((medo)))
mery-zuzzya((plišany))
pifat-zip((koji ne rady...al nema weze))
ana-neki znakić od parka
...
ma stawit cu wam slike od tih swih stwary....

i taq kao što widite bilo mi je super u zadru...
i ici cu opet sama za par tjedana.......
aaaaaaaa....jedwa chekam.....

zg::::
tu,nea puno nowih stwary....
danas su se jopa i jasna((časna))
poswađale...uf...djelili su se i šamary,,,ojme....


sa dečkima smo se dogoworili prije kojih tjedan dana
da ce naprawit grafit....
u podhodniku---
na kojem piše jc4...
aaaa...baš koool....
to ce nam radit wilim i buky...
bar je tak wilim reko....

šKoLa:::
uf...oke mi je krenulo....
dobila sam 5 iz powjesty....
i taq....

lJuBaw::::
_________da....
nemam dečka....šmrc.....
ma ni ne tržim ga....iskreno....

fReNdOwY::::::

jc4::::yea....xxxxxxx......
MARA$KA....bFF5...
nto....
ma swe zuper...

ja:::
super sam wolje.....bla...bla....

ljudy to je swe od mene.....
slika ima....ali ne bassh puno...
pa stawit cu ih kad ih se skupy...
u boxxx....

DO 50 KOM.,NEMA POST!!!

pozdRaWY:
-lucy koju ja i jopa zajebawamo po cjele dane
-barbie moju legendu((ninna,ninna,nnina,ne postojy)))
-any moju ludachu
-leu kojoj josh nisam wratila majicu sry
-kiky cije je rođendan bio prije par tjedana
-nenu ma legenda....odlicna
-didy koja nije bila u zadru
-vacu _____hehe
-moju baku...i jednu i drugu......i dedu....hehe....
-biwshe osmašice ne,ne josh was nismo zaborawily
-chiru koji wishe nema nowaca na mobu,daj kupy bon
-jolu
-gizma
-sokića
-wilima koji ce nam radity grafit
-štrka
-đania dumba mog jedinog.....lol....
-wanjušku
-bukya koji ce nam isto radity grafit
-patrika
-prebega
-kaichi koja me komentira
-biwshe osmaše koje nimo zaborawili,kao što wec rekoh
-igora zloj.....biwshy 8.c...pankič...ad...hehe
-blumy....kojoj wech dugo nisam ostawila kom.,al budem
-ivchy(((8.d)))....koju malo widim
-ninu((8.c))....koju znam wecinom prek bloga
-pepy p....koja mi ostawy kom.,u proshlom postu
-ravicku ....koja mi uwjek ostawi kom
-ivanu....biwsa osmašica...također
-eny moju srecu.....nf...wtp.....moooooo!!!::::p::::
-paolu koja mi je dala narukwicu
-pifata koji mi je dao zip...ne rady....al nema weze....
-grabića koj mi je dao majicu sa potpisima ekipe iz zadra
-rakića koji mi nije niš dao...nije imao...dada
-meryyyyyyyy my legenda.....dala mi zuzzyja
-melitu...koju sam malo widla
-djd.....također sam malo widla
-banića koji je swe miksko 2 wecher
-anu metalku...dala mi nesh neznam kaj
-ma cjelu MARA$KU...i zadar....lol----
-cg6...dugo im nisam ostawila kom....budem

i fkt soory ako sam nekog zaborawila....
50 KOM.,ILI NIŠ!!!

lowe ya!!!puse!!

by:>bRuNcy<nut







| Komentari (54) | Print | # |