< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Svibanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (15)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

:::OnO O mEnY:::

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Drago mi je,bruna.
idem u 7 razred
dečka nemam
imam puno prijatelja koje prewishe wolim
wolim:žohar žwake,frendowe,zika,jc4 il ti s.č.,
čupawce....
NEwolim:umišljene,bahate,licemjerne
ljude...ljude koji wrijeđaju po blogowima...

>bRuNcY<

FrEnDoVi i fReNdIcE:
blondy
barbie
ancy

vaca
lea
kiky
dorotea
noela
eny
paola
melita
kate
mery
dora d


DeČkI:
ćiro
jole

vilim
štrk
đani
vanja
prebeg
buky
patrik
pifat
grabić
rakić
đani
matija

.......i još puno njih....sry onima koje sam zaboravila....loL....


pRiJe NeGo ŠtO kAžEš vOlIm tE,PrOvJeRi pAšEš lI Si sA SvOjO sImPoM,KlIk!
tu KlIkNi::)




mali slatki fetus!
align=left>
I adopted a cute lil' emo fetus
from Fetusmart! Hooray fetus!







Create Your Own Countdown






UUnnatural
NNew
AAmbivalent

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com




__/)
(O.o)
(> <)
Ovo je Gothik - Sado - Mazo Zeko. Kopirajte ga na
svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do
SVJETSKE DOMINACIJE!!!

























Online Now Icons - Get this Online Now Icon



BlOgOvI kOjE jA pOsJeĆuJeM:
Lucijin blog koji radi
josipa
lucija,ja i josipa
cure iz 7.b
renata
bruna 7.c
ćiro
igor 8.c
ivana 8.c
Iva 7.d
Nina 7.c
Frika moja najdraža
super dizajnichi
Jedan super blog,od neke cure
Ha Ha...lol..xd...pogledaj...možda bolje nemoj...
Blog posvećen stelli,OBAVEZNO KLIKNI
2.,blog posvećen stelli,OBAVEZNO KLIKNI!
čačy
NeVa
KrIsTiNa
IvAnA 8.A
MoNiKA


EvO NaJ NoViJe sLiKiCe....loL.....









Slike

Sexy Gif Images

Sexy Gif Images






Music Gif Images

Music Gif Images














blog layouts

blog layouts





Free Image Hosting at www.ImageShack.us











Friendster images

Friendster images



Friendster

Friendster





Friendster images

Friendster images








ImageChef.com - Create custom images


ImageChef.com - Create custom images


ImageChef.com - Create custom images



ImageChef.com - Create custom images



Sexy Icons

Sexy Icons






Contact Tables




Sexy Gif Images

Sexy Gif Images







Sexy Icons

Sexy Icons

























moj avatar
























Music Video Codes By Music Jesus.com





EVO STIGLE NEKE SLIKE...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-Leon,Jole,Ćiro i u pozadini Kežman!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us - Luca,Josipa i Kežman!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us-Barbie i Blondy



Free Image Hosting at www.ImageShack.us-Luca,Josipa,Keke i Neno!



Doći će ubrzo još slikica,puse!pa evo ih!


ana

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



barbie u prirodi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


barbie i mare

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


blondy

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i barbie na informatici

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


blondy i barbie,najveća podrška

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

blondy,pepo i barbie

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

đani ( mali Dambo )

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i barbie

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pepo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj mali pesek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ziko

Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Free Counters
Free Counters



Ajde,sad fino pogledaj i saznaj koliko me poznaš?



Get Your Own Quiz!, More Quizzes








OvDjE Je kUtAk pOsVeĆeN SaMo zA Jc4...iLi tI s.Č

barbie-srecha moja,slatka,zgodna,smješna,
fkt preesmješna,
loda,ona nas je nazvala s.Č....hehe....
pomalo je narcisoidna,ma
šta pomalo,je definitivno....loL....
nema dečka...al ima simpu...
već dugo...





blondy-također moja srecha,
super frendica,zgodna,smješna,
luda...
ja i barbie zovemo ju rokerica,
al daleko je ona od toga..hehe....
nema dečka...al ima simpu...ofkors....loL....




ancy-sportski tip,zgodna,slatka,mršava
,smješna,hiperaktivna,
nema dečka,moja srecha...loL...



o meny već piše gore..pa.....


gore su vam sličke:::::



JC4 4ever....
s.č....loL....




subota, 29.09.2007.

...BlA,BlA...nOwI PoSt....xOxO....dAnY KrUhA....

hej,ewo i ja,da da to je onaj tipičan pozdraw...loL....
owak,puuuno je stwari za rech...
pa počnimo...bla,bla...

LuCy:moja draga,srechica....lucija...
prije par dana prohodala je sa prebegom....
no...nakon samo 3 dancheka,prekinuli su...
taq su se dogoworili...
al ostali su frendowi i to ono najbolji što mi je fkt drago...
i sad smo swi sretni i zadowoljni...hehe...xD....


JoPA ili ti BaRbIe:::pa kod nje niš nowog,simpa stara...
luda ko i uwjek....

ancy:::simpa stara...i opet niš nowo....
a jbg kaj ces???

eh da...jucer su bili dany kruha....pa da to sweeee opishemo....

stoga,prikladan naslow---DANI KRUHA---

znaci,dosli smo ja,lucy i jopa u školu oko 12...ja sam
kao i uwjek kasnila...loL....
i sad prof.,iz wjeronauka...kao zadužila jopu i lucy...
da budu za onim štandom...
i sad ja dođem i pitam kao mogu i ja,,ma moš narawno...
i super nas tri hepy...
swećenik je neš priččo....
i tam su oni prwašići,drugašići,trečašići....itd...
recitirali i to....baš su bili slatky....
i bilo je fkt onak gro ljudi...
i sad to swe zawrshi...i mi trebali imat wjeronauk...
i profa rekla kao bruna,lca,jopa i ana ostaju,za štandom
jer izložba traje do 2....
i mi swe sretne...
i dečky kao možemo i mi:::i toooo,yea...mogu...
i wilim,štrk,đany,wanja,prebeg....
tj.,prebeg nije imo sat il taq neš pa je bio sa nama...
i sad mi tam cuwamo...kao....
dođemo mi na ideju da pojedemo neš...
hm??kaj bi,dugo se razmišljalo(da zhr)....
i otworili mi neke kolače...njam....
bili su odlični...i jedemo mi to,...
al da nas newidi jasna,učiteljica....
i widle nas spremačice,i prebeg dođe kao ona krade,
kao ja...i swi kao da je glup si,onda ona krade kao
jopa....i ono smjehaaaa!!!!hahahaaha....
onda smo u wilimowu torbu stawili te kolache,
muffine,đany ukro krafne...
neki kruh.....itd...hehe....
i zawrshi izlozba....
i ja pitam prof.,iz wjeronauka...
kao možemo mi wan na zidiće...
da sad ne ulazimo na mat...
btw propustili smo wjeronauk i matematiku...
i prof.,kao aj aj...
i mi swwwi na zidiće....
i jedemo....đany donio one krafne,maffini....
kruh...i kolačiči....znam da su kolačići....al taq....
i wilim kao mene pogodi nekim kolačem od chokolade
i prođe neka žena...i kao nemojte se gađat hranom...
i na đanya se izdere i wilima...
ajme smjeha....hahaahahahaahahaahaha.....xD.....
i đany i ekipa...kao idu ju pogodit krafnom,no ofkors nisu
uspjeli...hehe...
i taq mi swwwwe pojeli...i imali smo hrwatskii....
al bilo je preluuuudo....fkt jebe**....
i ja sam sweeee slikala...uou uou....
i ewoooooo slika!!








eto ga...uf kolko posla....
al isplatilo se....nadam se....

danas:::

ujutro sam učila...ugl....
i oko 6 sam izašla,sa lucy,i njenim braticem
iwanom...iz luckog...
i sad smo došli na školsko....i tam je bilo....gro ekipe....
al kako smo se mi dogoworili...sa cirom,koji je kao i
uwjek zakasnio....
pa smo se našli sa njim i karlomnutnutnutnutnut
....i išli smo do nowske...tam je bilo prejeeeeben*...
....ali oko 20 do 8...ja sam otisla kuci,a chiro i karlo u
kino...a lucy i iwan....kolko sam skužila su ostali wany...

i taq......ljudeki...nema niš spešl nowo....kaj bi mogla reć
...oh da...do 50 komentara,,niš od nowog posta,to
je samo jer ja znam da necu dobit 50 komentara...
u jednom danu...pa imam wremena...
tak da wishe nema pitanja kad ce nofi post...


oh da i ja moram odwojit dio swog posta za tebe...
xxx....gledaj još mi jako maloo fali da saznam ko
si ak kad saznam...yad...hehe...
fkt ti kazem....gle glupo je...kaj wrjeđaš mene i
jelenu...???taq ak imash kaj protiw nemoj dolazit
i don t s too much...

i da ENYCE NAZOWI ME JEDAN DAN,PO
MOGUĆNOSTI KAD OWO WIDISH....
IMAM ŠKOLU UJUTRO OWAJ TJEDAN....

oh da sad pozdrawi:::lucy,jopi,ancy,eny,paoli,meri,
meliti,nancy,djd,pifatu,grabiću,rakiću---i cjeloj dole
ekipi....koja mi puuuuuuno faly!"!!!!!crycrycerek
chireku,karlu,joleku,gizmu,wilimu,bukyu,đaniu,wanji,
štrku,prebegu,patriku....narawno pozdrawi i vaci,
kiky,noeli,lei i dorotei...cg6....i swim osmašima i
osmašicama...isto welllllki pozdraw nasim biwshim
osmašima koje narawno nismo zaborawili::iwana,daria,
neva,lina,tena,kika,iwani,moniki,lari,domi,igor zlo.,
andy,
krpelj,kovač....i swi se osjećajte pozdrawljeno...
isto:::blumy,nina,petra p.,dobrowic,brecic.....

swih pozdrawljam koje sam kao i uwjek zaborawila...
sry fkt,al teško vas se swih sjetit...

do 50 niš...pa komentirajte,pliss.....

sč...jc4....4ewer....

pusse,boook!!


by:>bRuNcY<.....














| Komentari (50) | Print | # |

subota, 22.09.2007.

...SrEtNa sAm...ZAŠTO?...NeZnAm....KiKyn rOčKaS...ViKeNd....

Ej ljudi!evo ga za novi post zaslužni su svi
koji su komentirali,a najviše moja enyca....
.fala na komentarima....
kao što možete primjetiti....imam nove
slike u boxu....tj.,novi slajd....imam......
tam su i slikice sa mora,al nisu to sve,
jer brat mi nije
želio posudit karticu,da pošaljem to na nokiu.
...bla,bla....
duga priča,ugl...al stavit cu ih nakon jednog
neodređenog vremena....loL....
eh...prošli wikend,bio je kristini rođendan...
bilo je OoOoodlično...nije nas bilo puno,
al taq je i bolje....
bili su tamo::::blondy,kiky,ja,dorotea,lea,noela,
buky,patrik,vilim,vaca....i bilo je stvarno predobro...
prvo smo cekali svih,pa smo pogledali film,mrak komadi....i onda smo plesali i zajebavili se.
...nakon tog ples...svi onak umorni išli smo
gledat neki horor,sa nekom likušom....
koja je mama neka stroga..pa ju tuce,i kaj ja znam kaj....ma neki boooolesni horor,
ugl.bio je to super ročkas i kiky je rekla da joj se svidjelo...što je ful bitno..jer onak
ak se slavljeniku nesviđa....????hehehe...loL....



ŠkOlA
uF,nemogu se pohvalit,nije savršeno...
al nije ni takoo strašno....
ma ok je....

LjUbAf
zaljubljena,još neznam sretno il nesretno...hehe...cerekcerekcerek


fRiEnDs
Jc4...
moje tri srechice....fkt the best...
isto tako puuuno smo se počele družit sa leom,didy,nenom,kikom,vacom....
ma svi vam prijatelji pišu u boxovim....
ekipa iz zadra puno mi falllite.....šmrc.....
i da vidimo se prije uskrs....


jA:))))

zadnjih sam dana baš hepi....zašto...
neznam....

bLoGaCh....

Imam nove slikice u slajdu....pogledajte ih i komentirajte.....
također,vratih se na stari dizajnček....
svidio mi se...pa za projenu....

PeTaK:)))
nakon škole otišla sam doma,
pa na njemački....bla,bla...
izašla sam wan malo sam
bila na školskom sa vilimom,prebegom,
štrkom,
đanijem,vacom,kikom,noelom.blondy i
barbie....onda smo ja luca i jopa,
otišle u t,točnije blizu t smo
sjedile na nekoj klupici....
i bilo je preeeesuper,
tam smo se zajebavale,i kaj ja znam kaj ne..
..fkt nam je bilo odlično...ma legende moje....
pričala sam sa jelenom(8.b),i cura je
fkt super,baš je ok....to sam napisala jer
mnogi ljudi su mi govorili o njoj
fkt negativno....al to opce nije istina...
.fkt je odlična cura....pričale
smo o xxx jadnoj osobi sa
njezinog bloga...i nije bitno....hehe...loL....

danas planiram otići u kino,
sa cirom,pepom,lucom i
možda jolom....ciro se dogovarao....loL....
neznam oce bit kaj od toga..
.jer je lucy išla obnovit
garderobu...ja cu sutra...pa
ak se vraty.idemo,a ak ne...bit cemo
na kvartu,bar ja....

i taq wam ljudi moj ja polako idem..
..nowi post doci ce...kad bude kakwih novosti....komentirajte slikice....
tam su one i sa kikynog ročkasa...
.i narawno komentirajte....do 50 komentara..
.no posta....sry al tak je.....

posebni pozdravi:blondy,barbie,ancy,friki,ciri,
joli,gizmu,bruni(8.c),cg6,igoru z.,(biwshi 8.c),
ivani (biwshi 8.a,i 8.c),ivi,nini,...(osmašice)....vilimu,štrku,đaniju,vanji,
bukyu,patriku,prebegu,vaci,lei,kristini,
dorotei,noeli,....svim nasim biwshim osmašima::lini,nevi,darii,teni,domiu,
andyu,gogeku,matku,donkecu....
koji na fkt puno fale....svi se
osjećajte pozdravljeno.....isto pozdrawi osmašima....svima...
i narawno sedmašima.....isto pozz ekipici iz zadra.... mojoj ,eny i paoli,melita,meri,dajana,nancy,dora,
grabić,pifat,rakić,ombla,piggy,đani,
matija,kate....sry ako sam nekog zaborawila.....


pussa,wam swima....komentirajte..
.jer znate do 50...nema posta.....


boOoOoOOooOk!!









| Komentari (41) | Print | # |

petak, 14.09.2007.

WiIiIiIiIiIi!nApOkoN PoSt......lJeTo....

hej!!!evo napokon i to.....novi post.....da odmah na početku kažem ja i jole nismo više zajedno.....nisam stigla prije napisati....al kako je to bilo prije 3 mjeseca....necu o tome....ostali smo frendovi što mi je ful drago....i to je to.....
eh sad moj najdraži dio....

LJETO
poljeti sam bila u Zadru....kao i svake godine....al ove je bilo najnajnajnajnaj bolje.....ma prekrasno upoznala sam prekrasne ljude i imenovat cu ih.....svih sam slikala pa ce i slikice doc....u boxeve...al malko kasnije....pa da ih imenujemo i opišemo:

ENY-moja uz paolicu best frendica u zadru,odlična cura,zgodna,pametna,zabavna,slatka,odlična frendica,stalno se smije....ma zakon....ja ju iz milja zovem dilerica....nebih o pojedinostima.....lol......

PAOLA-uz enycu best frendica....zgodna,pametna,slatka,super frendica,zabavna,fora.....ma sve super....zovem ju paulina neznam zaš....lol.....

JOSIP-ma on je super frend,pametan,zabavan,sladak....ma sve najbolje....inace niko ga nezove josip....nego del piero il pifat......lol......

STIPE-isto odličan frend,zakon osoba...neda mi se sve osobine nabrajat.....lol.....

ovi iznad prijatelji + ja=bff5


eh ima ih još.....puuuuuuno još.....rakić,dora,ombla,melitica,meri,nancy,dajana,tony,željan,đina,piggy,kate.đani,matija,bruno....i neznam zaboravih sada ma kad se sjetim....reci cu vam......

KAKO JE BILO,ŠTO SMO RADILI?

pa....išli smo van u case,rijetko u grad( brzo dosadi ),na kamenja,u vruljicu,u portun(najcesce)......i bilo mi je odlično i svi mi jakoooooooooooo fale....

DAN

ujutro sam se probudila oko 10 i onda na plažu...tam su svi došli....i malo pričanja,zajebancije....onda oko 12 doma na rucak....i u pol 3 na plažu....kupanje.....!!!!!!!savršeno,pa oko 7 paolica kod mene da se ja obućem,ja kod paolice da se ona obuće.....i vannnnn.....svi se nađemo najcesce kod portuna....pa tam i ostanemo.....i tamo je odlično....i onda ppričanje.....^gitare^,ne nismo svirali gitare..to je jedan naziv...ne ja....ma ono.....sve zbrkano......i onda ovisi o svemu ostanemo vani,i tako sutra opet novi dan....i sve ono od jučer ispočetka.....lol.....


POSEBNO ZAPAMĆENI DANI!

bilo je super jednu večer kada smo išli kao na koncert od olivra,na rivi inače ja to ne slušam al nema veze....i tam smo šetali po gradu...išli u case....omiljeni nam kafić,te na kamenja.....


jedan dan moji su mama i tata otišli u zagreb i sad ja pozvala doma paolu,eny,pifata,grabića.....i prvi su došli pifat i njegov prijatelj roko....pa polica.....pa je došo grabić i rakić pa smo kartali kems...igrali smo ja i pifat,paola i roko,rakić i grabić...i ja i pifat pobjedili i jedne i druge.....lol.....i bilo je odlično....


jedan drugi dan.....kako su moj rođaci iz slovenije,bili u jednom super hotelu...zvat cemo ga falki...to mu je skraćenica....ja sam dobila narukvicu....bez koje nemožeš uči....i sad pifat se sjetio da bi mogli ići ja,paola,on,grabić i eny u falkia....i može idemo mi ja,paola,pifat i grabić...eny nije mogla...i dođemo uđemo na recepciji,i brzo u bazen...i spustimo se niz tobogan a grabiću je osto mob u kupaćima i spušta se on..i skuži za mob...lol.....onda je došo stražar i mi pobjegli u topli bazen...tamo smo ostali cjelo vrjeme i niko nas nije skužio....zajebavali smo se,topili....i baš je super bilo!!!!!!:)


....ZADNJA VEČER,MOJA ZADNJA VEČER....

ono cjeli dan bio je super....izašla sam sa pifatom u kvart i došo je grabić...pa paola,eny i cjela ekipa..navečer smo ja,eny,paola,tony i željan išli u playja....u petrićima....bila sam tam kratko jer se pametna nisam spremila....vratila sam se u kvart da ostale pozdravim i vratim pifatu njegovu bateriju od moba.,hvala što si mi posudio....lol....i to je to...tako vam je bilo moje ljetovanje...ukratko....

slikice ce doci u boxove....al ne još trebam ja to sve prenjet....i to....


ŠkOlA

pa moglo bi se rec da je sve okej...3 iz matiše definitivno nije ok,al jbg....kemija i fizika cine mi se sasvim ok....


LjUbAv:vec sam rekla u vezi s jolekom....al niš nema drugog....tj.,novog...imam nekog ko mi se sviđa....al nebih o tome...lol....

FrEnDoVi:
jc4....nto.....bff5....barbie,blondy,ancy.....moje najdraže...puno mi znače....dosta sam se sprijateljila sa dečkima iz našeg razreda....


eto to vam je to...ljudi...hvala svima koji su sve pročitali,ali i onima koji nisu...javljajte mi se na msn....imate ga u boxu....

posebni pozdravi i pusse:BLONDY,BARBIE,ANCY,ENY,PAOLA,DORA,DAJANA,MERI,MELITA,NANCY,ĐINA,VILIM,ĐANI,ŠTRK,ĆIRO,JOLE,SOKIĆ,PIFAT,GRABIĆ,ROKO,ĐANI,KATE,MATIJA,BRUNO,GIZMOI BRAT,OSMAŠICAMA CG6...ITD.,IVA K.,MARINA,DARIJA,MIHAELA....OSMAŠIMA.....NARAVNO POZDRAVI NAŠIM BIVŠIM OSMAŠIMO KOJI NAM JAKO FALE..BAŠ NAM JE ČUDNO BEZ NJIH:LINA,NEVA,DARIJA,TENA,IVANA I JEDNA I DRUGA,JEDNA JE C JEDNA A,TJ.,BIVŠI....DOMI,MONIKA,GOGO,MATKO,ZLOJTRO,ANDY.....SVI SE OSJEĆAJTE POZDRAVLJENIMA...


pusse svima....komentirajte me....slike brzo dolaze....

bokich

by:bRuNcY




| Komentari (66) | Print | # |