< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (15)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

:::OnO O mEnY:::

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Drago mi je,bruna.
idem u 7 razred
dečka nemam
imam puno prijatelja koje prewishe wolim
wolim:žohar žwake,frendowe,zika,jc4 il ti s.č.,
čupawce....
NEwolim:umišljene,bahate,licemjerne
ljude...ljude koji wrijeđaju po blogowima...

>bRuNcY<

FrEnDoVi i fReNdIcE:
blondy
barbie
ancy

vaca
lea
kiky
dorotea
noela
eny
paola
melita
kate
mery
dora d


DeČkI:
ćiro
jole

vilim
štrk
đani
vanja
prebeg
buky
patrik
pifat
grabić
rakić
đani
matija

.......i još puno njih....sry onima koje sam zaboravila....loL....


pRiJe NeGo ŠtO kAžEš vOlIm tE,PrOvJeRi pAšEš lI Si sA SvOjO sImPoM,KlIk!
tu KlIkNi::)




mali slatki fetus!
align=left>
I adopted a cute lil' emo fetus
from Fetusmart! Hooray fetus!







Create Your Own Countdown






UUnnatural
NNew
AAmbivalent

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com




__/)
(O.o)
(> <)
Ovo je Gothik - Sado - Mazo Zeko. Kopirajte ga na
svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do
SVJETSKE DOMINACIJE!!!

























Online Now Icons - Get this Online Now Icon



BlOgOvI kOjE jA pOsJeĆuJeM:
Lucijin blog koji radi
josipa
lucija,ja i josipa
cure iz 7.b
renata
bruna 7.c
ćiro
igor 8.c
ivana 8.c
Iva 7.d
Nina 7.c
Frika moja najdraža
super dizajnichi
Jedan super blog,od neke cure
Ha Ha...lol..xd...pogledaj...možda bolje nemoj...
Blog posvećen stelli,OBAVEZNO KLIKNI
2.,blog posvećen stelli,OBAVEZNO KLIKNI!
čačy
NeVa
KrIsTiNa
IvAnA 8.A
MoNiKA


EvO NaJ NoViJe sLiKiCe....loL.....









Slike

Sexy Gif Images

Sexy Gif Images






Music Gif Images

Music Gif Images














blog layouts

blog layouts





Free Image Hosting at www.ImageShack.us











Friendster images

Friendster images



Friendster

Friendster





Friendster images

Friendster images








ImageChef.com - Create custom images


ImageChef.com - Create custom images


ImageChef.com - Create custom images



ImageChef.com - Create custom images



Sexy Icons

Sexy Icons






Contact Tables




Sexy Gif Images

Sexy Gif Images







Sexy Icons

Sexy Icons

























moj avatar
























Music Video Codes By Music Jesus.com





EVO STIGLE NEKE SLIKE...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-Leon,Jole,Ćiro i u pozadini Kežman!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us - Luca,Josipa i Kežman!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us-Barbie i Blondy



Free Image Hosting at www.ImageShack.us-Luca,Josipa,Keke i Neno!



Doći će ubrzo još slikica,puse!pa evo ih!


ana

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



barbie u prirodi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


barbie i mare

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


blondy

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i barbie na informatici

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


blondy i barbie,najveća podrška

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

blondy,pepo i barbie

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

đani ( mali Dambo )

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i barbie

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pepo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj mali pesek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ziko

Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Free Counters
Free Counters



Ajde,sad fino pogledaj i saznaj koliko me poznaš?



Get Your Own Quiz!, More Quizzes








OvDjE Je kUtAk pOsVeĆeN SaMo zA Jc4...iLi tI s.Č

barbie-srecha moja,slatka,zgodna,smješna,
fkt preesmješna,
loda,ona nas je nazvala s.Č....hehe....
pomalo je narcisoidna,ma
šta pomalo,je definitivno....loL....
nema dečka...al ima simpu...
već dugo...





blondy-također moja srecha,
super frendica,zgodna,smješna,
luda...
ja i barbie zovemo ju rokerica,
al daleko je ona od toga..hehe....
nema dečka...al ima simpu...ofkors....loL....




ancy-sportski tip,zgodna,slatka,mršava
,smješna,hiperaktivna,
nema dečka,moja srecha...loL...



o meny već piše gore..pa.....


gore su vam sličke:::::



JC4 4ever....
s.č....loL....




nedjelja, 27.05.2007.

....PaR NoViH StVaRi.....

Hej...napokon i ja....
našla malo vremena za napisati novi post....

pa odkud početi,ni sam neznam....
ajde,ovak,kao prvo da se obratim,nekoj curi,koja mi tu neš komentira...
muahahahaha,NEMAM NI VREMENA,NI VOLJE S TOBOM SE SVAĐAT!

to je to za nju....
pa počnim:

IZLET:)

Jednog sunčanog dana,u ovaj petak 6.a,i6.c razred.....
....krenuli su na izlet u np risnjak.....
ak neznate np-nacionalni park...
kada smo išli u busu smo se,ja,jopa i luca,zezale,niš posebno....
znači,došli smo tam....
i gledali neki dokumentarni film,o Risnjaku,kao Risnjak u sva četiri godišnja doba
pošto nikog baš previše i nije zanimao film...malo smo pričali....
i zezali se....
kad je film završio,bilo je vrijeme za šetnju....
vani onak,vruće,da nemre bit više,cijeli razred,onak bez imalo volje za šetnjom.....
al ajde nakraju se isplatilo....fora je bilo u šumi....
puuuuno smo šetali,i vodič nam je neš objašnjavao.....u vezi Risnjaka.....
i taq smo vam mi šetali,do neke kućice,i tam se sjeli,popapali sendviče i odmorili se....
pa smo krenuli natrag do tzv-recepcije,i tam je bila još kao i neka druga škola....
i tam mi došle neke bahate cure,i pokazuju mi svoj ružni prstić,i govore fore....
onak stare 20 godina....lol....
I vraćamo se busom,bilo je preeeeejeb**o....fkt super....
zezali smo se,pričali,slikali...gađali sa onim crvenim od sjedalica....
i dajte molim vas ovu situaciju....
mi se onak cjeli bus,zezamo,a ona dvije cure,t i a,onak niš....
ma dabar niš....a plače,a t zove majku,da dođe pred školu jer da ju mi zaje****mo....
i majka doista došla....kak joj se da....i derala se na dečke.....
koma.....ova a plakala,neznam zaš......
neću komentirati jer je to užasno kad neko zove mamu,tak stalno kad ima neki problem....
t i a sam da kažem SRAMOTA!....al ok,moje mišljenje....
na izletu je sve ukupnoooo,bilo fajn....
može se reć....
onak dolazak busom-koma
izlet-ok
vraćanje-savršeno
mislim da je to,to za izlet,e i da slike su vam na kraju posta,ima ih još puuuuuuuuno,i stavit ću ih,sam nek mi se mob popravi.....
ajmo na drugo poglavlje:

ŠKOLA:/

Hm,ajde još uvijek,ide....
bit će dobro.....
mislim da hoće.....
nema više kaj za školu,dosta sam rekla....


LJUBAV:),:)

Jojo,kao što već rekoh u prošlom postu....
danas smo bili vani,i bilo je super....lol....
...............sve grejt.....
....volim ga najviše na svijetu.....cerekcerekcerekkisskiss

PRIJATELJSTVO:)

Ma sve je super....ja,jopa i blondy,smo i dalje best.....
ima par novih cura.....neda mi se nabrajat....
ali ipak je ono....JC3 4EVER!


JA:),:/

Pa zadnjih dana,sam jako dobre volje,za što je najviše zaslužan,moj Jole....cerekcerek
osim danas,onak 4 iz prirode,3 iz eng.,ne u školi,već ovo dodatno....ma koma....
umorna sam i boli me glava,pa nisam baš od neke volje,nemojte misliti da je Jolecerek,kriv za to,ŠKOLA je kriva.....

ToDaY:
Danas smo ja i Jojo bili zajedno na stepenicama,bilo je odlično,zezali smo se...nebih o pojedinostima....lol....
bila je tam i ostala ekipa....lol....
izašla sam van sa Zikom,i usput otišla do klupica sa Jolekomcerek...
baš je ludo bilo.....
išla sam na engleski,i onak vidim 3 iz testa....koma....
samo sam čekala da dođem doma,i onda van sa zikom i jolekomcerek,
i mi izađemo,bili smo možda 5 min,i evo kiša...jbt tuca,al nema veze nadoknadit ćemo mi to sutra....

E sad ide još neš:KRIZMA:)

Ja,Iva,Gizmo,Petra i Josipa,idemo onak ujutro,do krista kralja....
dođemo tam...i vidimo sve osmaše,u onak skrozzzzzz drukčijem izdanju....
bili su baš slatki...
mi se sjednemo,tam gore,tak da ih fino sveeee vidimo....
na jednoj strani cure,a na drugoj dečki....
cure:)
sve super obučene:Iva g.,Neva,Martina i Tena,imale su iste haljine,na točkice,sam druge boje,ja mislim da su bile baš slatke u tim haljinicama,i svakoj je super stajala...baš fora...
također Kristina je bila super obučena,sa haljinom i bolerom....
i Darija sa suknjom i onim....hm.....neznam kak se izraziti...ali baš jeb***....monika,oba dvije Ivane................jako su mi se svidjele...

DEČKI:)
oni su imali odjela...fora su izgledali,ali čudno,prije vidim cure,obučene u haljinama,nego dečke u odjelima....Jole mi je bio baš fora,Ćiro,leon,marjan,domi...........ma svi su bili super.....
kakve face,su bile,kada su primali krizmu,onak uplašene....lol...

ja sam trebala ići sa Jolekomcerek,tam u vikendicu,ali nisam mogla....
baš mi je žao...kaj nisam išla....a jbg....

ja sam i slikala,i to jako puuuuuuuno,a mobitel,nokia,neš e pokvario pa sam slikala na motoroli,a kako sa motorole,nemogu prebacit na komp,moram slat na nokiu,pa sada cete vidjeti malo slikica,sa krizme i izleta....a kad se mobitel popravi.....bit će i ostatak mojih mnogobrojnih slikica....evo vidite:

8.b,razred

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

8.c razred

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

daria i domicerek,baš su slatki:)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ksš 1:)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ksš 2:)

Image Hosted by ImageShack.us

the ninja:)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

siniša i sramežljivi ćiro:)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

luca i jopa:)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

jopa,mutno:)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

vilim:)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

hej,evo tu su bile slike,slikala sam ja i 8.a,al sam neš krivo poslala...al ajde...stavit ću ih....znači ostale slike,dolaze kada mi se mob popravi....

evo to bi bilo to,od mene,uf dugačak mi je postich!

posebni pozdravi:Jolekucerek,Blondy,barbie,ćiri,sokiću,gizmu i ivi,petri,nini,bruni i igoru,Nevi,Teni,Dariji i Domiju,ivani a,ivani c,moniki a,vilimu,štrku,đaniju,vanji,ispričavam se ako sam nekog zaboravila.....puse svima,i da kaj mislite,o novom dizajnu....

JOLE VOLIM TE,PUUUUUUNO!cerekcerek

BRUNCY BRZO OZDRAVI!wink

KOMENTIRAJTE!smokin

PUSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!







| Komentari (11) | Print | # |

srijeda, 23.05.2007.

...ImA PaR LjUdI KoJe doIsTa vOLiM,I NE Bi Ih hTjElA IzGuBiTi...

hej...
evo iskreno neznam ćemu ovaj naslov,al istina je...pa da počnem....
Svega je par ljudi koje doista volim...dobro više od par...tu su moje cure,jc3 4ever...
Tu je moj dragi Jolecerek,moj razred,iako sam danas primjetila,da je veća polovica mog razreda ultra škrta,mislim kaj mi nemožeš posuditi ravnaloheadbang,nisu to naši dečki,nego cure,no ok dosta o tome,ali ja fakat mrzim takve škrte ljude,ajde ok,ako nedaš neš kaj ti je stvarno bitno,ali ravnalo,kaj ti je to bitno?????????????nut

da nastavimo sa objašnjavanjem mog naslova...lol...

Tu su svi osmaši,ljudi koji su nas mnogo toga naučili,a nažalost oni sada odlaze...
i oni mi puno znaće,makar ih sve ne poznajem,dobro...
kako će biti ćudni odmori,bez njih,jako će nam faliti...to se odnosi i na cure i na dečke...
bit će na kraju školske godine....post posvećen samo njima...Mi šestaši samo im možemo reći hvala,što ste nas naučili nekim stvarima,i bili nam stvarno super osmaši.....

Ima još jako puno ljudi,koje puno volim,i puno mi znače....


Ah,dosta o tome....
Kod mene nema niš posebno novoga.....
Sve je po starom...
i drago mi je da je tako...lol...

Primjetih ovo na nekim blogićim pa ću i ja tako napraviti...

ŠKOLA

pa škola se malo promjenila,može se reć na bolje,proći ću sa 5,možda se nađe koja četvorka....al kaj....Najviše se moram potruditi oko hrvatskog i matematike,matematika mi je sve bolja.....dosta o školici,drago mi je da je uskoro gotova,makar i nije baš,zbog osmaša,pitanje oću li neke od njih uopće vidjeti...nononononononononononononono,al nadajmo se da hoću...

LJUBAV cerekcerekcerekcerek

Pa isto,JOJOcerekcerekcerekcerek...sada će nam 30.,biti 2 mjeseca....super mi je s njim i puno ga volim,kao i na početku....cerekcerek


PRIJATELJSTVO partynamcor

jc3,među nama je super,Lucija i Jopa,najveća mi podrška...Izgubila sam jednu prijateljicu,i možda je taj naslov baš zbog nje....nisam ju izgubila doslovno...ali prestali smo se družiti,zbog određenih razloga....Inače sve je super.........


Pa dobro,evo u petak...
idemo na Risnjak,ili u Risnjak.......
ma koga briga....lol...
Jedva čekam,baš me zanima kako će nam biti.....
nadam se super....
pa uvijek nam je super....
puno volim svoj razred,joj sam mi ove škrte cure,trgaju živce,grrrrrrrrrheadbang...
ali ima još vremena da se i one ,malo srede...lol...

za par tjedana,selim se,al sam na 2 tjedna,jer nam se stan popravlja....tj.,renovira....
ići ću normalno van i u školu,baka mi je na Folci,pa blizu sam...


Po ljeti,bit ću u Zadru,i Maslenici,kod moje Blondy....otići ću ja i do nina,kod Gizma,naravno neću tam spavati,al ćemo se nać....
Tam je i keke,valjda,i Iva,je negdje blizu,bar je tak gizmo reko...
I luca....
nadam se da će i Jojo doć,tam kod ujaka,pa da se vidimo...
Al biti cu ja i u Zagrebu......
to je to u vezi ljeta....lol....

i kada ću bit kod bake,i preko ljeta,vjerojatno neće biti postova...
al kad se vratim.........ž


evo ljudofi,to bi bilo to,od mene.....puno hvala onima koji me komentiraju.....

Pozdravi:Luciji,Jopi,Ani,Jolekucerek,Ćiri,sokiću,nevi,dariji,domiju,ivi 7.,nini 7.,brunchy 7.,petri 7.,ivi g,teni 8.,ivani 8.,igoru 8.,cg6,Lei,dorotei,kristini,noeli,ivani,matei,vaci....
i cijeloj školi,oš jure kaštelana,tj.,šetašima,sedmašima i osmašimacoolcool....svima koji igraju nogomet za našu školicu,harčyiu,.............ivani 8.a,pupsy ( moniki ),8.a.......


JOJO VOLIM TE,PUSA!!cerekcerekcerekkisskisskiss



| Komentari (35) | Print | # |

nedjelja, 20.05.2007.

...AjDe eVo nOvI PoSt....

Bok ljudi evo i mene...
e odmah da vam kažem da nemogu baš često pisati postove...
nemam baš vremena,tj.,kad imam onda idem van...
taq da...

pa da počnem:

ovih dana bila sam dosta vani,i bilo je super...
bila sam sa Jolekomcerek,Ćirom,igorom i lucom u s,i tam je baš bilo super.
Pa sam bila sa Jolekom ,lucom,pepom,i ćirom opet u s....

Pa smo jučer išli kod luce doma...ja,jolecerek,ćiro i naravno luca,kod nje doma....

bilo nam je fora,zezali smo se i super je bilo....

Lucini mama i tata su otišli u Maslenicu,taq da.....

Nažalost nisam slikala,jer se moji glupi mobitelčić ispraznio,al dobro nema veze...

Danas idem u tam neku vikendicuheadbang,baš mi se i neda jer sam htjela van...

al dobro ici cu navečer ja van,nema problema...

O da rekla sam da cu vam staviti još blogova,od onih znate " savršenih ljudi ",da se malo nasmijete...

savrsena 1
savrsena 2
savrsena 3
savrsena 4
savrsena 5


evo to su vam ti neki blogichi,e ajmo dalje:

Prije par dana ( brijem u srijedu ),izlazimo vam ja i jopa iz kabineta za povijest,i pričamo,i ja onak hodam i padnem,na rukunut,bilo mi je nateklo al sve je ok...pol škole je saznalo za to....al kaj onda.....

E i da,posjetite ove blogove posvećene stelli,...

baš tužno...rolleyes,jadna curica.

e meni se već žuri,kao što sam rekla idem tam na neku vikendicu.o da prekjučer je bila utakmica,naši protiv držića,nažalost držić je dobio.To je bila prijateljska utakmica,a prva je ja mislim u utorak,jako mi je žao kaj nisam gledala,ovu utakmicu,al na sljedeću sigurno dolazim,pozdravi svim našim igračima ( harčyu,šantaku,krpelju,planteku....neznam točno ko je sve igrao...i naravno pozdravi našem najboljem golmanu,ĆIRI...)


pa ajde sada da nabrojimo sve koje pozdravljam i ako slučajno nekog zaboravim nemojte se ljutiti,trebaš se ti svih vas sjetiti a da pritom nekog
ne zaboravim,pa ajde:pozdravi:Jolekucerek,luciji,jopi,ćiri ( koji se sada zabavlja kod bake ),bruncy,ivi,nini,petri ( sedmi razred ),Ivani ( 8.c ),igoru ( također 8.c ),pepeku,cg6,osmašima,sedmašima,šestašima ( i curama i dečkima ),i pozdravi cijeloj našoj školi.


puseki svima i komentirajte me!


možda si promjenim adresu,al vidit ću još!


Jojo volim te,cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek!





puseki!!!!kisskisskiss



| Komentari (24) | Print | # |

utorak, 15.05.2007.

...NoGaS...

pa koji naslov,????Evo danas smo kao što znate trebale ja,lucija,josipa,petra,josipa c.,žika,renata i laura igrati nogomet protiv cura iz trnjanske,ali sve je drukčije.Nismo igrali kao zbog glupe,kiše....naravno,te navedene cure iz oš držić,nisu došle,nedo bog da se malo smoče,pa smo mi gore navedene cure,igrali...još sa par,tj.,jako puno dečkiju,i da oni sad igraju sa nekima isto iz druge škole,DRŽIM IM FIGE...igrali nogomet,il bilo je fakat prejeb***,ma odlično...sve smo se smočile,al kaj...bilo je odlično...

idem ja sada i igrat cemo mi ovu utakmicu,za par dana...
post će doći nakon,utakmice...
idem si tražiti kratke hlače,i štucne,one za nogomet....
ajde puseki svima a najveći mom joleku,kojeg volim najviše...volim te jojocerekcerekcerekcerek...


i pozdravljam sve koji su bili navedeni u prošlom postu,i sve ostale,koji .....ma sve ostale....komentirajte me!



| Komentari (18) | Print | # |

subota, 12.05.2007.

Pa hAjDe kAd iMaM VrEmEnA

HeJ,evo ja vam pišem novi post,hvala svima koji me komentiraju.Kod mene nema niš previše novoga,još sam sa Jolekomcerek,Josipa je sa Harčyem,a i lucija ima nekoga,na moru...
znate...
mislim da se zove Matej...
nemam pojma..
ali jako mi je drago da je zaboravila nutnutnutnutnutnut...
sad je u matu,mateja neznam kako se zove...
pa nije ni bitno...
Dobro molim vas pogledajte ove blogove od tako zvanih savršenih ljudi...
sad cu vam stavit linkove..
Jedna savršena
Druga savršena
treća savršena

kako su samo jadni ti umišljeni ljudi,mislim hello,niko nije savršen.
jedna od ove tri piše kak si je kupila čizmice za 600.000 eura,ferrarija...
ah ta njihova mašta,jadno,jadno...
Dobro dosta o njima,sada kada završim ovaj postich...
Stavit cu vam neke slikice,obavezno ih pogledajte,
i recite mi kaj mislite o njima...
Danas smo ja i Josipa,trebale ići u grad,no naravno,ne...
Josipa,je negdje,ide vjerojatno na gitaru...
nezna se..
ma kaj ići ću ja sa Blondy,jolekom....i ostalima...
kako me ta barbika iživcirala..joj...joj...lol...


I da u vezi postova,pišem vam kad imam o ćemu...
kad imam neš,kaj bi vam htjela reć...
I da željela bih pohvalit,jednu osobu iz mog razreda...
koja je prijavila određen postupak svojih roditelja,psihologici...
neću tu osobu imenovati,jer to se nikog ne tiče...
al jako mi je drago,da se to više SIGURNO neće ponoviti..

Ajde bokich vam svima,idem ja malol van...
sam da vam stavim slikice...

posebni pozdravi:Blondy,Barbie,Mari ( nesto se promjenilo u našem prijateljstvu,al svejedno pozdravi ),mom Jolekucerek,Ćiri,Gizmu,Nevi,Dariji i Domiju ( baš su slatki ,pa i josipa i harčy su slatki... )...igoru zl.,i svim osmašima...isto pozdrav posebnim sedmašicama Ivi ( i ona i Gizmo su slatki..),Bruni ( i ona i igor su slatki,jučer im je bilo 2 mjeseca,vidite kak ja znam ),nini,petri,petri p.,makar me petra p.,ne poznaje,iz posebnih razloga,Ivani iz 8.c,koja me komentira,i svima koji me poznaju,i koji čitaju moj blogich,ma svima pozdravi i puse,a najveće puse mom Jolekucerek,volim te jojocerek!


e da da Lucijin novi,blogich,klikni TU,Ajde pozzeki,i molim komentare na slikice....puse...!smokinparty



| Komentari (20) | Print | # |

nedjelja, 06.05.2007.

...BAŠ SUPER DAN...

Hej,evo danas je odličan dani i jakoooo sam dobre volje,jakoooo mi je drago što više ne pada kiša!!!Jučer je bio od Igora z.,rođendan,svi su rekli da im je bilo super,sam da su zaje**li neki dečki iz borovja,inače sve super.I kad smo već kod toga Sretan rođendan Igorpartysmokin,sa malim zakašnjenjem.Pa dobro sutra je školaheadbang,al ajde dobro.Danas sam bila vani sa Lucom,jolekomcerek,ćirom,....i sa još puno njih na klupicama,onda smo se ja,jojocerek i Lucija otišli prošetati,pa je došo i Bumbar...i tak sve u svemu bilo je super,ma odlično,i taq ja sad idem,u pol 10 se idem nać sa Jojomcerek,pa sad idem malo učiti,puseki svima i pozdravi:( sada vam ide ono dosadno nabrajanje ):Jolekucerek,Luciji,josipi,ani,ćiri,gizmu...i toj ekipici,Ivi,nini,bruni,petri( sedmi razred ),ivani 8.c,i svima koji ćitaju blog,poznaju me il ne....ajde bokich,ikomentirajte me!smokinsmokin:,najveće puse Jolekukiss,Jojo volim tecerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek!



| Komentari (34) | Print | # |

petak, 04.05.2007.

...hej...

Hej,evo kao što vidite stavila sam novi dizajn odličan je baš mi se sviđa.Ovo će vam biti samo kratki postić jer idem tražiti desing za onaj blog jc3,zanima te klikni TU.I tak kod mene nema niš novo,i da samo da kažem da mi je jako drago da su Blumy i igor,opet zajedno.Sura je subota,neznam di ću,možda u kino,možda van,budem vidla.Ajde bokich i komentirajte mi novi dizajn,puse!




posebni pozdravi:Jolekucerek,Luciji,Josipi,AnI,Ćiri,Sokiću,Gizmu,Nevi...i ostaloj njihovoj ekipi.Ivi,Bruni,Nini ( 7 razred ),i svima koji me poznaju i nepoznaju,puse svima a najveće mom Jojekucerekcerek,volim te Jojocerekcerek!



| Komentari (5) | Print | # |