Lagala is KURVOOOOOOO - UmpaUmpina kolekcija nonsensa - Blog.hr

  svibanj, 2004 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga ° °   0     °    
Mala kolekcija nonsensa

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Rambi
Watashi
Crtica
Placebo
Real Ultimate Power
Zombo

Veliki princip
Djeco, Ivica se zovem, kog' nacrtam bude živ
Komentari na: umpaumpa strudl spymac tocka com

Faca s placa

Kolekcija Nonsensa
23.05.2004., nedjelja
Lagala is KURVOOOOOOO



Eran Sofer
Ljepa turbo folk pjesma iz Izraela, poznavaocima hebrejskog jezika ce biti gusht. Pogotovo refren... Pjesma je Shikart Zona (Lagala si Kurvo) od Erana Sofera.

Hebrejski ne radi pa mora transliteracija, cijeli tekst se moze pogledati ovdje:
ovom sajtu.

Nemam ni hr tastaturu pa moram pisati sh kada mislim s sa kvacicom.

Bah natati emuna veelaj shikart zonaaaaaaaaaa
Oti at rak nicalt et rehushi ganavt
Me hatati bahajim, alaj kulam cohakiiiiiiiiiiiim

Tebi sam vjerovao i meni si ti lagala, kurvooooooooooooo
mene si samo iskoristila, moju imovinu pokrala
sto sam zgresio, svi mi se smiiiiiiiiiiiiiju

Download pjesme 5.6 mb

E, ajde enajblujte unicode na blogovima, pliz.
- 14:15 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>