dilli njuz

subota, 15.04.2006.

odbrojavanje pocinje...

prekjucer sam pocela brojat dane kad idem doma. onda je bilo 17, znaci da je danas 15. ajme to su dva tjedna!!! super se osjecam jer mi je tu super i jos bi ostala, ali isto tak jedva cekam da dodem domeka!!!
e da, samo jedno kolektivno upozorenje svima... da mi niste slucajno komentirali kak nisam uopce pocrnila. ne znam kako je to moguce, a nije ni plavusa pocrnila, tak da stvarno nije u pitanju samo moj arijski pigment. niti mi ne morate lagat, ono kao ma jesi pocrnila, jer cu se onda osjecat glupo :) samo se svi ljepo pravimo kao da se nis nije dogodilo! wink
joj otkrila sam smajlice i mogucnost mijenjanja boje... kak to prije nisam skuzila? bang
posto sad ovaj tjedan imamo ispite zijev nema bas nekih uzbudljivih novosti i vijesti koje bi podjelila s vama. osim da je moj problem loseg sna napokon rijesen. odkad sam dosla sim, uglavnom bi uvijek malo spavala, ne znam kako i zasto je to moguce, ali svaki dan bi se probudila u 8, 9, sama od sebe. ali sada kad se mora uciti, spava se popodne, navecer, ujutro... stalno! jucer sam isto isla rano spavat, uspavala me hindska knjizevnost (iz koje smo danas pisali ispit, sve sam znala, nje nje nje) al je bilo vruce i stalno sam se vrtila... u jednom trenutku sam ocito napravila super pozu (sigurno sam malo i slinila) tak da me plavusa odlucila sikat. valjda kak je blicnulo, otvorila sam oci i sva se prepala jer mi ova stoji iznad mene i blica mi puknucu ali dobro, nek joj bude, sigurno cemo se svi moci smijati toj fotografiji zajedno. osim ako nije pre jeziva i inkriminirajuca (je li to rijec?)

- 08:48 - Komentari (1) - Isprintaj - #