službeni blog Revolucije

ponedjeljak, 05.06.2006.

vakuum ideja

s polovičnim uspjehom
nalazim sreću
možda tražim je na krivim mjestima
možda izmiče mi pogledu pred očima
prolazi kroz prste mi
kao pijesak pustinjski
jer okolnosti ne dopuštaju
a postupno približava se kraj

jedini izlaz je
bijeg od okolnosti
promjena realnosti
sebićnošću do pobjede

kako da pobijedim sama sebe
kad ne poznajemprotivnika
kako da ga upoznam
kad bježe mu misli
ko raspršene u vakuumu
kao posljednja utočišta smisla i razuma

postoji li mjesto
kao savršeni spokoj i
svjetlost u tami
kao zalazak sunca uz
tebe
kao mekoća njenih usana mojih

dat ću ti sve što tražiš ali
oslobodi me prije
pokaži mi put
budi danje svjetlo
što pokazuje mi izlaz
iz ove vlažne i hladne
jame bez dna
kao živo blato,povlači me dolje
treba mi ruka,treba mi čudo.
treba mi spas
budi moj lucifer
budi moj mesija
kao mjesec dok ga djelomično skriva crni oblak slutnje
kao sunce u podne nasred savršeno čistog svoda umirujućeg sna

dođi napokon u moj san
objavi mi svoju stvarnost
jer sebi ne vjerujem
a u sreću se ne uzdam
daj mi nešto na što osloniti se mogu
u mom svijetu iluzija i postojanja
povuci me dublje
ili me odvuci do nebeskih visina
samo me uvjeri u da sudbina ne postoji


<< Arhiva >>