umorno_oko

< kolovoz, 2020 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

03.08.2020., ponedjeljak

Zrinski, koncertna izvedba

Kad je izaša program “Kaštelanskoga kulturnoga lita” ovo je bija datum kojega san odma debelo podcrta. Tija san ja to i prijašnji godin povirit, ali bi uvik okasnija “#$%& i doša na Igrišće (Kaštel Štafilić, kod kule Rotondo, alias “Tri ferala”) kasno, a stajanje na nogan mi baš i nije bila opcija headbang
Ali ove godine smo se, nije svako zlo za zlo, Zakonita i ja naučili pameti (nikad nije kasno! cerek ) pa smo na sve manifestacije (evente, za sjevernjake) koje počinju u 21:00 počeli dolazit u 20:00 i koji minut, e da bi na miru mogli sest e da bi još i misto izabrali.
Kako na otvaranje i Massimov koncert tako i na Tarikovu monodramu o “Treneru svih trenera”
Zna san da su sinoć tribale bit jubilarne, desete, Arije pod zvizdama koje uz pokroviteljstvo Grada Kaštela i Turističke zajednice organiziraju Antonija Teskera i prijatelji, nastojeći tvrdoglavo, zli jezici bi rekli i sizifovski, u zemlju cajki donit i dašak klasične glazbe, makar i ovako, u neobaveznom izdanju, malo ležernije, bez strogih pravila koje donosi odlazak u teatar thumbup
Zna san da ekipa nešto sprema, svi su bili malo tajanstveni, a onda je par dana prije najavljenih “Arija” izašla proširena obavijest, da će na Igrišću bit prikazana koncertna izvedba opere “Nikola Šubić Zrinski” Ivana pl. Zajca ...

plakat

Još otkad san prvi put čuja čuvenu ariju iz te opere, u izvedbi klape “Podvorje” u mašogradskoj crkvi, za jednu kišovitu Velu Gospu, natiralo mi je ježure na ruke thumbup ... druga pisma kojoj je to uspilo, posli nezaboravne Domingo/Vasileva/Martinić izvedbe “Ta divna spli’ska noć” na Prokurativama



Naravno da smo došli na vrime i izabrali lipa mista, ajde, ne baš po sredini nego malo ta tlane. Iako san moga mirne duše sest i u prvi red jer se osin dogradonačelnika Benutića nije pojavija skoro niko od onih kojima su mista bila ostavljena puknucu ... bija bi ja i seja, ali mi Zakonita nije dala ...
Molajmo sad mi političke probleme ... lipo smo guštali u izvedbi opernih umjetnika i pratnje na klaviru, za razliku od njih samih, koji su jemali mukte saunu ispod onih debelih kostima, koje nan je ustupilo naše splitsko HNK, fala in lipa, još jednom. Nakon skrivenog glasa Marijane Vulas, ovog puta više u ulozi naratora, počele su arije ...

IMG_2031

IMG_2034

IMG_2035

IMG_2038

IMG_2041

IMG_2042

IMG_2044

IMG_2046

Organizator je počeja sa iznenađenjima, a ono deboto glavno su ostavili za kraj. Pita san prije početka koncerta Nadu Maršić, šeficu kaštelanske turističke zajednice da oće li bit vatrometa ove godine za Dan domovinske zahvalnosti, a ona uz znakovito “Vidićeš!” i osmjeh Mona Lise odleprša dalje, ostavljajuć me sa pogolemin upitnikon naviše glave ... Približija se kraj koncerta, otpivali su, naravno, onu čuvenu ariju i pozdravili publiku ...

IMG_2050

... a onda su se prolomile bliske detonacije. Osjeća san se u najmanju ruku ka na sjeveru Poljuda na nekoj žešćoj utakmici iz bolje prošlosti, dok je ekipa na pozornici počela na bis opet pivat završnu ariju ...

IMG_2052

Osjećaj je bija PREDIVAN, nadan se da ću van makar djelić toga prinit sa ovin malin videjon ...



Fala lipa svima, još jednom, ča su nan priuštili ovu nezaboravnu litnju večer thumbup
Zdravi i veseli bili!!! mah mah mah
- 11:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.