umorno_oko

< svibanj, 2020 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

09.05.2020., subota

Dan Europe, četri godine ranije

Na današnji dan, cili svit, a posebno Europa, slavi dan pobjede nad fašizmon, dan završetka krvavoga svitskoga rata koji je odnija milijune žrtav po cilomen svitu, koji je iznjedrija najstrašnije oružje ča je čovik ikad vidija.
I u toj Europi, na pepelu koji je osta poslin vatrometa taštine iskompleksiranoga kaplara sumnjivi likovni sposobnosti ča je uspija izludit jednu od najmoćniji nacija svita, našli su se ljudi koji su tili izgradit budućnost koja to ne bi dozvolila.
(Zapadno)Njemački kancelar Adenauer, francuski prišidente de Gaulle, sa potpison Ugovora o prijateljstvu su zapalili jedu od prvih iskri Europske vatre, koja je priko Zajednice za ugljen i čelik polako prirasla u EU kakvu danas poznajemo.
Dugo bi potrajalo nabrajat sve zaslužnike za ideju EU, siguro bi koga i zaboravija, ali ovo mi i nije danas glavna tema, iako, je moran spomenit thumbup
Moja glavna priča je jedan puno raniji svibanj, peti misec, iljadudevestočetrdesetiprve godine. U ondašnjoj kući Batina (Kiriginovi) na kraju sela, ispod današnjega tehničkoga pregleda, jer je tribalo bar kvarat od ure odit dok dođeš do prve kuće, začuja se dičji plač!
Nevenka, rođ. Bratinčević, udana za Marina Batinu (Kiriginova) je rodila zdravo žensko dite, kojon je tad stric Silvestar Batina, koji je jedva navršija dvadeset godin, da ime Slobodna.
Kako proročanski, rođena na Dan Pobjede (četri godine prije!) i zove se Slobodna.


Prošlost & Budućnost ... stara tabla ulice, koja se sada zove Ante Starčevića, i moja Vinkica, koja sad gre u OŠ Kneza Mislava, koja se isto zvala ka i ova stara ulica.
A sve to snimljeno u konobi moga pok. ujca koji se zva ... Silvestar Batina!


Stric Silvestar, koji jon je da ime, zaglavija je 15. siječnja 1942. ... streljan je zajedno sa Vinkon Boljaton i Rankon Orlićen u splitskome polju, di je danas konoba “Peka” ... nje niti 22 godine navršija puknucu ...
Mala Slobodna je resla, završila kemijsku skulu, i udala se u Garbinovi 2. 9. 1961. ... a kod nji se prvi plač, to ka moj, začuja na prvi dan prolića 1963. godine ...
Radila je u pokojnome “Jugovinilu” ka i po sela (druga polovica je radila u “Partizanu”) do nesriknje 1991. godine. Tako san odjedan put dobija dvoje grintavi penzioneri po kući headbang
Živilo se kako se živilo, uvik rečen da smo imali puno sriće da nan nije niko od bližnji poginija, niti smo ostali bez svega stečenoga, ka puno bidnoga svita po Lipoj Našoj puknucu puknucu
Najpri se “rišila” mene, iša san u postanare odma nakon ča san potpisa “i u dobru i u zlu” sa Jelenon rođ. Danilo 2003. godine ... bija san postanar u Begovčevi. Rekli bi zli jezici da nisan uteka daleko cerek
Zlato mamino, Neven, je “potpisa” par godin kasnije ... i on je iša uz postanare, isto nije iša daleko ...
U prvi misec 2012. smo ostali bez našega Pape, Dinka, nedugo posli ča smo u deveti misec 2011. svi skupa sa njima proslavili pedeset godin njiovoga “i u dobru i u zlu” headbang
Puno toga san priskočija, da smo Jelena i ja dobili našu Vinku, a Neven i Ksenija svoje Tonija i Emu, brat navigaje, i sad se satra za doć doma, pa još mora po miseca u samoizolaciju headbang
Asti 100!!! Nikad nisan jema ovoliko dug uvod cerek kvragu i ova “#$%&% nesriknja boleščina koja nan je svima, a meni prvome, dala na psihu. I na kantunal cerek
Je, pokara san se (posvađa, za sjevernjake) koji put sa svojon tvrdoglavon materon (bik po horoskopu!) jerbo je uvik njezina zadnja “... ma sve je to dobro, ali ...” ... neču sad opet počet. Kakva je, takva je, mater mi je. Vjerojatno ću ja bit i gori kad (ako!) uvatin njezine godine.
Radi ove (biiip!) Korone ne mogu poč mater izgrlit i izljubit za njezin sedandesetideveti rođendan ... pa san angažira moju glasnogovornicu. Mislija san se oću li jon uzest buket cvića oli bombonjeru za dar, a onda san se odlučija na ovo. Već san bija odlučija uzesdt bombonjeru, ali kad san uša u “Muellera” odma sa vrat san sinja ovi slatki buket, koji je Vinkica odnila babi. Pa je i slikala po mojin uputama ...



Niko sritniji od mene da ova dižgracija ne stane, umine, da moremo koliko-toliko normalno živit ...


U današnje vrime najgora spli’ska kletva nije “dabogda te Šolta dopala” ... nego “dabogda te dopa Brač”

... pa da se svi skupa moremo nać kod nje na lipi okrugli osandeseti rođendan, i još puno rođendani poslin ... slikat koju sliku ka i ovu 2017. godine kad je Vinkica već prirasla babu ...

 photo trio_2017_zpslhcvkbe7.jpg

Zdravi i veseli bili!!! mah mah mah
- 17:13 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.