umorno_oko

< ožujak, 2016 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

07.03.2016., ponedjeljak

A.F.O.L.

Aha, evo ga, definitivno je iša u quki, počeja je pisat u kratican, ka ova nova XYZ generacija. Hm! Nisan još iša, ali, kako bi rekla Jaca, na dobrome san putu prema put uza poć cerek
A AFOL nije nikakova konspirativna kratica, nego označava Adult Fan Of LEGO. E, da prostite, radi se o onin nesriknjin kockican. Doduše, ne bavin se kockican opće prakse, nego samo oniman sa određenon tematikon. Vatrogasnon, dakako. I di koji STAR WARS kompletić, ma sve je to skup sport, ali ...
Pade mi napamet priča o jednoj seoskoj zabavi, sjeli za stolon velečasni i jedna gospođa, u najbojin godinan. Velečasni oće bit fin, pa jon je ponudija piće ... odbila je ... ponudija je španjulet (cigaretu, za sjevernjake), odbila je. Onda se on brže-bolje počeja molit.
- A ča se molite velečasni?
- Ne pijete, ne pušite, molin se za vas, jer ko zna kakovi porok jemate ...
Eto tako, kako svak mora jemat svoj porok, tako i ja jeman ovo ča stoji u naslovu, a opisano je u par rečenica šoto naslova...
Datira još iz mlađih, predbračnih dana. A kad je na svit došla Vinkica, prova san je malo zainteresirat za LEGO. I išlo je još, donekle, dokle je u điru bija oni Duplo, sa malo većin kockan. Kako je resla, tako je opadalo njezino zanimanje za male plastične kockice, porijeklon iz Danske. Nije pomoglo ni forsiranje LEGO Friends, specijalne kolekcije za curice. Onda je i meni dozvizdilo, pa san jedan put sve skupija u kašetu, di stojidu i dandanas. puknucu
Ali zato san sebe infeta. Još kad san vidija one prve vatrogasne komplete, užga san se ka šuferina ...

 photo 7239_zpsjzjngqyw.jpg

 photo 7942_zps2cgpkfcp.jpg

Malo poslin tega je došla i cila vatrogasna postaja ... koju je Vinka jedne godine našla ispod bora ... a ja cili sritan, parilo mi se da se opet zainteresirala za „gradnju“ ...

 photo 7208_zpsjytdzcgx.jpg

... ali nažalost, nije puno potrajalo. Tako da san sam mora priuzet brigu o čišćenju, ili ako bi ko odlomija komadić ... Nisan ja dirala, majke mi, stvarno ne znan ko bi to moga učinit ... Zvuči poznato? puknucu
Skupilo se tu, sa vrimenon, dosta kompletići ... manji i veći ...

 photo 4427_zpsoqs7lr2f.jpg

 photo 6911_zpsi8csw6oq.jpg

 photo 60000_zpsi0g5qeyr.jpg

 photo 60001_zpsc9gtmznr.jpg

 photo 60002_zpsqsufaebs.jpg

 photo 60010_zps6bgvgfow.jpg

... a ovega san dobija lani za rođendan, od Zlata Maminoga ...

 photo 60061_zpsk1tfzntc.jpg

Ove san spremija, još su u kašeti, za bolja vrimena, kad sredin ventrinu ...

 photo 60088_zpsb0ksfoak.jpg

 photo 60106_zpsyi7sv4vm.jpg

 photo 850618_zpstp9qpbos.jpg

A sad je definitivno došlo vrime da to i napravin. Kako? Pa povećalo se brojno stanje cerek
Okad san čuja da će u ovome šopingoholičarskome dinosauru poznatome još i ka MALL OF SPLIT otvorit i LEGO butiga, nisan moga dočekat otvorenje. I iako mi zdrav razum govori da triba pričekat da se sve kurijože (znatiželjnici, za sjevernjake) i posvuduše išvogaju i pokažu svoju novu robu i modne dodatke, krenija san 5.3. u pohod (otvorenje je bilo 3.3.) . I kud će suza nego na oko, a ja u LEGO butigu. Dobro, uzeja san Vinkici tutu i patike, ali ...
Popust od 30% bi bila grijota propustit. I još mi je vratilo 120 kn u bonovima tako da je popust bija deboto 50% ... ajme, počeja san zbrajat popuste ka pravi šopingoholičar. Nima mi spasa headbang
Najpri san is pita jema li mogućnosti da in dan spisak kockica, a da mi oni lipo rečedu „to van košta toliko“ i da onda krenemo tražit sponzore. Naravno, radi se o ovome mome modelu vatrogasnoga doma kojega san zgotovija još 2012. godine, iskorištavajuć ogroman višak slobodnoga vrimena kad san mora ležat doma zamoptane noge tri miseca ...

 photo vatrogasni_dom_jugozapad_zpsqitccmgy.jpg

 photo vatrogasni_dom_sjeveroistok_zpszt6ahmrz.jpg

Odgovor je bija negativan ... tamo je bilo samo desetak vrsti kocaka koje se periodično minjaju, i prodaju se na kile, ka gumeni bomboni u lunaparku: svi iste cijene, pa sve trpaš u jednu kesu cerek
Jbg, moraću nać drugi način za skupit materijal za ovo gori napravit. Gren li iskat pojedinačne kockice priko Ebay-a, ne bi mi dotekla Saborska plaća skupa sa naknadan iz deset Nadzorni odbori.
Onda san krenija razgledavat samu butigu, koja i nije baš privelika ... ili sve u usporedbi sa veličinon ovega TRGOVAČKOGA GRADA izgleda sitno ... Nakon pomnoga pregleda asortimana, izabra san ova dva ...

 photo 60112_zpsrrpxjv2p.jpg
Vatrogasni kran

 photo 42040_zpsue1xrwox.jpg
nije baš kanader, ali je veći od "traktora"

Gledan privjeske, ali sve su neki ebete ... fantasy itd. Jedva san naša R2-D2 ... a na moj upit jemadu li ovi moj privjesak, na kojemu su mi kjuči od auta ---

 photo privjesak_zpsvl5qp7ns.jpg

--- teta prodavačica je samo izbečila oči kad ga je vidila (privjesak, šporkaćuni!), a odgovor je bija odlučno ginganje glavon livo-desno.
Onda mi je dala bonove (6x20 kn). A popust vridi još i 6.3. u nediju. Hm!
Sutradan mi nije bija nikakvi problem nagovorit Zakonitu na još jedan đir. Vinkica je jedva dočekala ostat sama doma. Kako smo se jučer parkirali u 3PM daleko, ovi put san odlučija u garažu, pa makar đirava dva dana dokle nađen misto. Misto san naša začas, samo mi se malo zamantalo dokle san se uspeja sa auton na krov, po onoj spirali ka ča smo viđali u američkin filmovima. Sačeka san malo da ne bauljan po krovu ... i zamalo prosipa bobice da ne iščen auto kasnije. headbang
Žaj mi je bilo ča san zaboravija uzest fotoaparat, odozgar je puca baš lipi pogled, a i vrime se bilo malo prolipšalo ...
Odo mi drito u LEGO butigu, vazeja san još malo mehanizacije ...

 photo 60111_zpsnjleld1d.jpg

... nakon kvarat od ure neuspješnoga traženja mista za popit kafu ... odusta, pa smo se uputili u City Center. Za divno čudo, i tamo je bilo puno svita, a parilo mi se da je u MALL-u cili Split.
Došli smo doma, i sad mi je prva briga napravit dvi nove police di ću ovo sve stivat. Blago mi se ... Sve se mislin napravit bokun ventrine, jer ću pet dan u komadu morat brisat prašinu sa svega ovega cerek
I tako je završija ovi produktivan vikend di san napokon dočeka tu LEGO butigu, a i napokon san uspija pogledat „The Martian“. NAKON ča san pročita libar, poučen prethodnin iskustvima raznih ekranizacija. Obedvi petice. I za knjigu, i za film! Fala Bogu, nije ga Jakov Sedlar radija, nego Ridley Scott, a ko ne zna za njegov dosadašnji opus (Alien, Black Hawk Down, Blade Runner, Robin Hood, Gladiator, GI Jane, Thelma & Louise ...) neka odma gre u kantun sramit se barenko kvarat od ure ...
Do iduće prilike ... Zdravi & veseli bili!!! mah mah mah
- 00:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.