umorno_oko

< prosinac, 2013 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

29.12.2013., nedjelja

Dupli program

Dil Prvi

Rekoh već, ko priživi do 3kralja, pričat će drugima ... domjenak na domjenak, događaj na događaj. Da je ovo kako rastegnit na barenko misec dan, bilo bi taman ... a ovako, preživit će samo najizdržljiviji.
Odakle krenit? Možda od jednoga davnoga obećanja danoga mojoj Vinkici, da ćemo povirit do lunaparka. Nikidan smo, nakon Božićnoga obilaska rodbine i prijateji u Splitu, samo bacili oko na oba lunaparka, i zaključili da je oni na Poljudu za malu dicu, a da triba obać oni na Krajevoj njivi, poznatijoj u narodu ka Stari plac. Ili još bolje Staro Hajdukovo igralište.
Kako ja jeman jednu veliku manu da ne dajen obećanja koja ne mogu ispunit, doša je jutros red i na to ... pogotovo ako smo mogli obavit još par poslići usput. Ka npr. odnit ispunjeni album „Životinjskoga carstva“ i dobit ka nagradu paketić sa malo „Kraševe“ slakarije.

 photo kras_paket_zps259a3aa7.jpg

Rekli bi zli jezici da mi to taman i triba ... reka bi mu ja neka to reče Vinkici, pa da vidi kako bi ga oprala puknucu
Dokle san ja odrađiva druge obaveze, Zakonita i nji dvi šinjorine su učinile jedan đir po lunaparku. Tribalo se malo prošetat po suncu, grijota je bila ne učinit đir po Rivi, slikat se kraj onega ča je ostalo od okićeni novogodišnji jelki ...

 photo slike001_zps25da3e45.jpg

Žaj mi je jedino ča nisan uspija nidir nač sladoled, pa da me neko slika sa sladoledon u ruci, a na podan slike datum thumbup
Ne moreš nikad baš sve učinit ča ti pade napamet ... zato smo mi malo prišli priko spli'skoga tinela (dnevnoga boravka, za sjevernjake) ... guštali slušat meštre o' mandoline iz spliskoga KUD-a Jedinstvo, koji su cipali Božićne evergrine ...

 photo slike004_zps4e6381d5.jpg





... pa smo se lagano vratili priko Marmontove, malo se okripili usput, jer su cure ožednile ... a sladoleda nigdi. Povirili smo u Fotoklubu „Split“ izložbu „Tiramola“, kad nan je već bilo usput party

 photo slike008_zpsf989cc81.jpg

 photo slike007_zps86b6d185.jpg

 photo slike005_zpse667dff5.jpg

Naravno da smo i isprid HNK timbrali kartelu. Ko zna kad će u ovo doba godine opet bit ovako lipo vrime ...

 photo slike009_zps1799673f.jpg

Znan da ovo nije po Božju, da nije normalno, ali ko nan brani da guštamo kad je već ovako. Zbrojija san puno svita u kratke rukave ... da ne spominjen curice u kratkin suknjican i veštican thumbup

Za drugo poluvrime ... ukrcala se i Zakonita u vrtuljak. Neko je ipak mora ostat čvrsto na zemlji da sve to zabiluži cerek

 photo slike068_zps6b3e46ea.jpg

 photo slike056_zpse6e118bd.jpg

 photo slike045_zps5bffe768.jpg

 photo slike026_zpsfb52886d.jpg

Kasnije je Ona ipak kapitulirala ... vidija san da se malo žešće tišći za ogradu, pa su u idućoj turi cure nastupile samostalno ...

 photo slike101_zps91e7219f.jpg

 photo slike099_zps8ab3437a.jpg

 photo slike092_zps2e965516.jpg

Ovako je to parilo u videjo-varijanti. Uz muzičku pozadinu i efekte koje ka da san is ja naručija thumbup



Dil Drugi

A ča bi moglo bit drugi dil u ova doba godine, vengo skupština DVD Mladost ... redovito polaganje računi cjelokupnome članstvu. Barenko onima ča su došli ... Prokušana ekipa sa glavnoga stola je potanko izložila sve podatke o radu i poslovanju društva, sa aspekta financija i osnovne djelatnosti, vatrogastva ...

 photo slike002_zps222bca0d.jpg

... više nije mirakul kad se navede da Društvo nikome ne duguje ništa, da redovito plaća račune i da čak posluje sa pluson. Ovo „čak“ bi bilo normalno u normalnome svitu, ma smo mi, pari mi se, daleko od njega, glede i unatoč onega ča se dogodilo 1. srpnja još uvik tekuće godine.
Sve je to sa pozornošću slušalo nazočno članstvo ...

 photo slike007_zpsb8d0a689.jpg

 photo slike008_zpsfcf01a64.jpg

Uz dužno štovanje i zasluženi pljesak svima koji su primili nagrade za svoj rad tokom godine, ka i onima ča su dobili nagrade za deset, dvadeset, trideset i bogami i ČETRDESET GODIN u Društvu ...

 photo slike010_zps00f1e397.jpg  photo slike011_zps1277b5ff.jpg  photo slike014_zps64704d85.jpg  photo slike015_zps7d369c66.jpg

 photo slike016_zps8d40b12b.jpg  photo slike017_zps48eb5e94.jpg  photo slike018_zps34bf9f85.jpg  photo slike019_zps50c73ddf.jpg

 photo slike021_zps0cc61274.jpg  photo slike023_zps92568361.jpg

Na kraju nan je još Gjuro Gajdek, autor monografije DVD Mladost, ka i naš podupirajjući član, biranin besidan objasnija zašto knjiga naslovljena „40 godina DVD Mladost“ nije izašla ni na četrdesetidrugu godišnjicu osnutka društva.

 photo slike030_zps5d439a07.jpg

Ne bi tija bit pesimista, pa ću reč da ne bi volija sličan govor slušat i za godinu dan na isto misto puknucu

Nakon ča smo ovako lipo okripili dušu sa spoznajama o radu društva, nakon vrlo kratke molitve koju je izgovorija mjesni župnnik dr. Don Emanuel Petrov, prionili smo okrjepi tila našega sa tekućin i krutim tvarima ... ekipa iz kužine se potrudila uredit staru, već pomalo ispahanu Veliku dvoranu i prigodno je uresit ...

 photo slike003_zpsfcdda680.jpg

... kao i naročite modne detalje na monturan ...

 photo slike005_zps8bf84099.jpg

Bilo kako bilo, još jedan ugodno proveden dan sa meni dragin ljudima ... ča još dodat svemu ovome? Društvo koje jema ovakovi podmladak, ne triba se strašit za budućnost! party

 photo slike009_zpsfffe77fc.jpg

 photo kaica_zps31f6ea26.jpg

Ne more nikako bez točke na „i“. Nije mi virova da san ga slika kad je primija nagradu, pa me umeja da ga slikan još botu. Fala na povjerenju, Tojo! headbang

 photo slike032_zps3d94df19.jpg

Do iduće skupštine, do idućega susreta ... samo mi se pari da dogodine neće bit ovako decentno i miroljubivo, jerbo je iduća skuština IZBORNA!

Vatru gasi, brata spasi!

Zdravi i veseli bili! mah mah mah
- 00:20 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.