umorno_oko

< kolovoz, 2010 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

20.08.2010., petak

Torcida kauč!

Nažalost, moran ovako počet tekst, ni ovi put nisan moga dovuć guzicu do Poljuda. Još osjećan posljedice preboljene anorexije, reka bi mi Hajdukov likar dr. Fabjan Čukelj da san izgubljen za ovu sezonu. Noga mi je u pašican, još se oporavljan i bilo bi krajnje nepametno stat na noge par uri ... pa kasnije plakat.
I kad su bez mene onako igrali, zamislite ča bi bilo da san još i ja bija tamo.
Nije to prošlo skroz bez mene, bar san timbra kartelu na Mulu u naše malo misto kad se ekipa uputila na Poljud.

 photo kajic_2_zps6jrpym92.jpg
photo by @iskreni

 photo kajic_1_zpsrn0rvxsn.jpg



Ako ne ništa, nije in bilo gužve puten, a i lakše in se bilo parkirat.
I fala najlipša @iskrenome ča je videjon i slikon dokumentira odlazak dobro raspoložene ekipe priko mora do Poljuda.
Ča i nije niko posebno čudo, znalo se pri, u mlađin danima, potegnit i dalje ...

 photo varazdin 01_zps3v1r0saf.jpg
Varaždin, Varteks Hajduk, 2001.

 photo rijeka_97_zpst3sjbeml.jpg
Rijeka, Hajduk:Panathinaikos, 1997.

Da ne spominjen starije generacije, naše prethodnike ... ča nažalost niman dokumentirano ... još cerek
A ne triba napominjat da nas je bilo po kaučima, katrigan, po kuvertan, i u makinji, a bome i po podu, all over the world ...

 photo torcida_oman_zpsdf5anz0n.jpg
Kunac i Neven, ove godine ...

Ništa ča već nisan vidija i do sad.
Ali jema jedna stvar, ča još nisan doživija. Ni uživo, a ni na TV ... okad su na Poljudu same katrige.
A to je PUN PUNCAT POLJUD!
Kako nije bilo njiovi drukeri, proda se i jug, di su inače, zatvoreni u čibi, protivnički navijači. Skupa sa kvarat zapada, koji se naslanja na jug, ka tampon zona. Sve! Tuto kompleto!
E, to me je oborilo sa kauča i natiralo suzu na oko ...
Papirić na donjoj slici, nažalost, nije moj ...

 photo karta_zpsuvrx8dcm.jpg
Karta by Žana

... i zahvaljujen kolegici na ljubazno ustupljenome papiriću za skeniranje i upotpunjavanje cile priče.
Koja je te večeri, 19. kolovoza 2010. godine parila ka najlipša ispričana bajka. Rapsodija u bilome. Da mi oprosti Gershwin ča ga parafraziran. Čak ni Sušec jr. nije iritantno djelova ka komentator, ka inače, valjda zato ča su paralelno njegovi dečki pomeli Mađare i brez bana Jelačića.
Nije mi smetalo ča bi Vinka stalno dolazila protestirat da se ne deren, nema ona pojma koliko san se suzdržava da ne urlan cilo vrime ... blaženi stadion ...
Sve je to lipo sročeno u ovome komadiću videja, ča su ga žvelti montažeri HTV-a, pod dirigentskon palicon bivšega košarkaša Omašića, inače Sinjanina, inžinjali odma poslin utakmice. Ili dokle je još i trajala ...



Pravi pravcati hepiend ... i neka bude za nedilju dan ča bude, pirija, bukara, bačva, šijun ... samo da prođemo dalje.
Nije ni od staroga Makijavelija sin bija lud ... cilj UVIK opravdaje sredstvo!
Zdravi i veseli bili! mah mah mah
- 11:22 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.