umorno_oko

< travanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

30.04.2010., petak

Mandule, mandule :(

Evo, polako nan se, sve ka da neće, približija nan se i kraj četvrtoga miseca, ili početak petoga, svibnja, maja, kako ko osjeća, prema sklonostima ili afinitetima.
Nego, mene danas čeka ništo puno bitnije. Moja šefica ...



... danas gre kod likara da jon prigleda mandule (angine, krajnike, za sjevernjake) jerbo su nas umele. Moju Vinku najviše, a posredno, na playback, i cilu užu i širu rodbinu i prijatelje ...
Još me diko, u najgorin noćnim morama, probudi sićanje na njezinu tešku upalu angini, kad je završila u bolnicu jer nikako nismo mogli kalat fibru ...
Ali ... nadan se da je to pluskvanperfekt, prošlo svršeno vrime, jer smo danas, glede mede, uspili dogovorit pregled kod dotorice za mandule, glede vađenja istih ...
Tata, to ka ja, se riješija istih kad je jema tri godine, mama još nije i neka nisan likar, okladija bi se da je to jedan od uzroka njezine anemičnosti i da svako malo mora u juvu skuvat ruzinavo sidro kad jon pade željezo headbang
Molajmo boleščine nastranu ... ajmo mi o čemu vedrijemu ...
Reka san van davno da Vinka slikaje sve ča stigne, i osta san van dužan prezentirat i par njezini uradaka ... pa evo, kako je dokumentirala svoj crtež ...

 photo CRTEZ_zpslltf2xz6.jpg

... ili na jednome od rođendani, koje njezina ekipa po prešutnome dogovoru, organizira u «Turbolimačevoj» igraonici u Kerumopolisu ... glavna je baza poklon koji dobije slavljenik, da sam/sama kreira svoga medu, sa rodovnicon, domovnicon, putovnicon i svin dokumentima osin zdravstvene knjižice i dopunskoga osiguranja ...

 photo MOJ MEDO_zpsujtyop2e.jpg

... i naravno, kakva bi to bila bilo koja Vinkina foto-retrospektiva u koju ne bi bila uključena Barbie, na sto načina ... kuvana, pečena, lešana, i sa svon mogućon spizon mutit cerek

 photo BARBIE_zpswd8xucgm.jpg

Sutra, subota, praznik, provaćemo zaključit godišnji od Zakonite sa jednin manjin izleton. Neću ništa planirat, jer kad smo mi u pitanju, plan se često zna i izjalovit. Valjda neće do sutra ... pa makar posjetili neku od brojnih ponuda prvomajskoga fažola u bližoj okolici ...

 photo FAZOL NA BRUJET_zpsks9g06f0.jpg  photo FAZOL VISKI_zpsk1kvr1gf.jpg  photo FAZOL VOJNICKI_zpsos1hihlj.jpg  photo FAZOL ZAPECENI_zpslpotrw5h.jpg  photo fazol_KAUBOJSKI_zpstorg2kz5.jpg  photo fazol_NA SALATU_zpsjjtyns4i.jpg

Da ne poviruješ, koliko razni vrsti spremanja fažola postoji, a o nazivlju da i ne govorin ... pa jemate paštu-fažol, kaubojski fažol, vojnički fažol, čak i fažol na brujet, a da ne govorin o viškome fažolu, ili orzo (ječam, za sjevernjake) i fažol, zapečeni fažol, fažol na salatu ... i ovako san poludija od pusti vrsti koje izabrat, za samo pet minuti guglanja. Sva srića da nisan jema više vrimena. Stojte mi dobro, i svima koji poštijedu sutrašnji praznik/svetac, sritan van Prvi maja, oli Sv. Josip Radnik, Oli Praznik rada ...
Zdravi i veseli bili ...
Fažola se najili ...
I na otvorenome prostoru golubice puštali ...
mah mah mah mah

- 10:49 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.