umorno_oko

< travanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

03.04.2010., subota

Istiralo nas vanka ...

Ma koji đir po rivi ... lipo nas je vrime napokon istiralo vanka ... sunce je napokon pristalo kašljucat, i zabušavat, pa se sad lipo šepuri svon snagon ... more se komodni i kratki rukav obuć, a ne mora se pa zit sa robon, ni za sebe, ni za kućne ljubimce, kako je Vinka vridno zabilužila svojin fotoaparaton nikidan u Trogiru ...

 photo pas_djemper_zpsxdghbz4d.jpg

... ovega malega čovikova najbojega prijateja, kojemu su, jema bit, baterije pri kraju, pa mu je gazdarica obukla đemperić, da se mali ne smrzne ...
Na stranu šala, ovo je već ozbiljna stvar, potla priboljene prilade i odrađene ture antibiotika, svečano smo proglasili otvorenu sezonu sa prvin sladoledon ...

 photo slajo_zpsv4trx5dp.jpg

... uredno zabiluženin nikidan na spliskoj rivi ... isprid Bobisa ... di smo bili vidit jesu li tehnobetonske kockice još na mistu. Jesu, jesu, i ovo sunca je sve izmamilo vanka ... doduše, još se nosi napolak zimska garderoba, jer se još nije stigla nabavit lakša roba, a Bože sačuvaj da fina šinjorina obuče koji lanjski komad robe, pa da joj se svi smijedu. Nima veze ča doma izi za obid dva lista salate, i ča jon se želudac zalipija za kičmu, ne radi dijete nego radi neimaštine, triba se poć pokazat na Rivu, e!
Ali neka, molajmo mi s miron ote ča mislidu da in je zlatna ... bilo je ovod još zanimljivi stvari za vidit ... ka i ovi aviončić ča pari ka da komarac leti priko kampanela o Svetoga Duje ...

 photo duje_zpssdmlzbyg.jpg

... ili ovo, od nikidan, kad je ujutro more bilo, kako mi rečemo, „ka uje“, pa san mora, pri vengo odveden Vinku u vrtlič, zamrznit u fotografiju ovi prekrasni kadar. I pokazat je vama, dragi moji štioci (čitatelji, za sjevernjake)

 photo kajic_zps6us4er5h.jpg

Nisan ni Lupino, ni Mihanović, a ni Ante Tomić, ali ovakvu sliku mi je uvik drago vidit. I napisat koju besidu ... Jesan li možda malo lud ... a vjerojatno jesan, ali mi je sad kasno da se minjan. cerek
Pogotovo kad se bliži finale ... i kad moje dvi najdraže ženskice na svitu ... posli puno, puno, vrimena, gredu malo prošetat vanka, po lipome vrimenu ...

 photo setnja_zpsnzh6wjg9.jpg

E, sad stvarno mogu reč da nas je istiralo vanka. Gremo još pozapodne i crtani film u kino pogledat, i nadat se da će i ova dva dana praznika bit lipo vrime, da ga zajedno i kvalitetno provedemo ... Zdravi mi i veseli bili! mah mah

P.S. I skoro da san zaboravija, svima ljudiman dobre volje, koji štuju sutrašnji blagdan ...

 photo easter_zpsgkhv43w5.jpg

... želin, od svega srca,
SRITAN I BLAGOSLOVLJEN USKRS!
- 15:07 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.