umorno_oko

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

10.06.2008., utorak

Prvi post iz dijaspore ...

Eto, i to san dočeka, da ovi, 232. po redu post, pišen iz dijaspore.
Ne bojte se, nisan iša daleko. Samo do metropole svih Hrvata. Da ne bi ko pomislija da me je java odnija u Kurbu Auštriju. Je, je, pa nisan ja, kako je jedan moj prijatelj novinar napisa ni POSVUDUŠA ni SPONZORUŠA da se kome prikrpam za poć gori, a nisan ni NHP (Novokomponirani Hrvatski Poduzetnik) nasta na nasljeđu humanitarne pomoći, poštene privatizacije i jamljivanja (ko je jamija jamija ) pa da gren gori vlastiton forcon.
Zato san se ja sinoć parkira ovod, u hotel "Fala", par stotin metri zračne linije od KTD (Katedrale Hrvatskog Duha) i jučer u miru iz postelje odgleda obedvi utakmice.
Francuzi i Rumunji više manje, ali san gušta kako su Tulipani satrali Digiće.
Najviše mi je bilo žaj glede Materazzija, koji je bidan samo okolo zunzija ka muva bez glave, uostalon ka i svi Talijančići. Neka, jema pravde ... ako se Pujizi i posli ovega izvučedu i projdu u drugi krug, onda ne znan više ča bi reka. Onda stvarno i Oni Gori navije za nji ...
Sinoć san lipo to odgleda, zaspa ka malo dite i probudija se jutros odmoran i dobre volje ... Sritan? Ko zna ... samo znan da će mi sriće tribat. I nadan se da su Zakonita i Vinka jučera na misi za pokojnega strica izmolile koju i za mene.
Dunkve, tribaće mi zapravo ... jerbo danas u podne i po jeman sastanak sa Vragon ...
Na moju i virujen na vašu veliku žalost, to je sve ča van mogu reč no a ostatak ćete saznat u jedanajsti misec ... ove godine, naravno cerek
Stojte mi dobro, sritni, veseli i zdravi bili! mah
Update:

Jema puno lipi stvari ali ne smin kazat! Do 13. 11., plusmin us koji dan. Ja toliko!

- 10:38 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.