umorno_oko

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

14.11.2007., srijeda

Sve se okrenilo naopako ...

Obično se reče da dica uču od roditelji, ali uvik postoju i iznimke koje potvrđuju pravilo, kad smo moja mater i ja u pitanju ...
Jednon davno ... sad san počeja ka da pišen bajku ... kad san bija mali, visinon i širinon, stavija san na špaker u tečicu malo masti i uja, da bi pofriga kumpire. Kako san bija gladan, još san poklopija da se brže ugrije. I uvatin se, da prikratin vrime, čitat roman. Alan Ford, sičan se ka da je bilo jučer ...Koji mora da je bija zanimjiv, vrime je proletilo ... jerbo san u niko vrime osjetija miris paljevine, porijeklon iz tečice.
Kako san po prirodi kurijožast (znatiželjan, za sjevernjake), ja lipo dignen pokrilo sa tečice, i po zakonu o gorenju i gašenju, dolaskon kisika užge se mast.
Napominjen, još nisan bija ni tinejđer, ni član vatrogasaca ...
Najlogičnija i najgluplja reakcija, uzmen dvi krpe, priko nji tečicu sa uljen, zapaljenin, i sve skupa POD VODU ...

Image Hosted by ImageShack.us
... nemoj mi frigat kumpire, baba ...

Naravno, sa nastalon VATRENON KUGLON san cilu kužinu na brzinu pitura (oboja, za sjevernjake) u crne tonove ... a ja za divno čudo proša lišo (neozlijeđen, za sjevernjake) ...
Rekli bi zli jezici da san bija sritniji vengo pametniji ...
Nakon toga san se upisa u vatrogasce, i ča bi Ameri rekli, ... rest is history ...
A zašto van sve ovo pričan?
Pa tako, nikidan san bija obać netijaka Tonija, i doli vidin moju dragu mamu zamotane ruke. Kako znan da nije nagle naravi pa da se potukla sa nekin ... omar mi je sumjivo. I nakon kratkoga ispitivanja mi je priznala ča jon se dogodilo.
Nije rekla zašto i kako, ali je priznala da se i njoj zapalilo ulje na špakeru ... na moje pitanje da je sigurno gledala koju sapunjaču na TV poslala me u materinu i nastavila pričat ... dunkve, uzela je potič vode i prolila po zapaljenoj pršuri, i srića da je napa poviše špakera, pa je povukla great ball of fire, ali je zato sve iznutra izgorilo, a i mater mi je malo takalo, ali ništa ča se sa malo kalodonta i leda ne more sredit ... Na moje pitanje da kako se nije sitila mene i ča se meni dogodilo, Njezina Nepogrešivost se namusila i nije više tila pričat o tome. Kad san reka da ću sad ja nju upisat u vatrogasce, ali samo ka podupirajučega člana, jerbo je prišla godine za redovnoga, tila me je gađat pepeljaron, ali je nevista na vrime makla. Pepeljaru, ne nju ...
A ja, mlad i neiskusan, mislija da se dica uču od roditelji ...
Krajnje mi je vrime da Vinku upišen u vatrogasce, dokle i ona nije ča užgala po kući ...
Vrime je od maškara. Ne, nisan rebambija, nego su ove, tj. iduće godine maškare mašo rano, Uskrs je u treći misec, a subota pri pokladnoga utorka, kad mi u Mašogradu činimo maškare, spada na drugi vejače.

Image Hosted by ImageShack.us
Zadnja sjednica staroga saziva uprave ... i prva sjednica novoga saziva ... kako van drago ...

Našli smo se, učinili skupštinu, malo zamezili, i dogovorili smo se ča ko jema radit. Meni najbitniji, Mašogadur, napokon je, posli pusti godin, dobija pravu ekipu, i triba bit u grubo spremljen do jedinoga sveca ča jema šest jaja. Do 3 kralja. Ajde da i to doživin, da ne moran sve radit u zadnji momenat, i da ne moran večinu posla radit sam. Naime, ja san ka glavni i neodgovorni urednik dotične tiskovine.
Ali valjda će bit sve u redu ... jerbo smo i mi u ovo izborno vrime, izabrali novega presjednika. Samo ćemo svi morat na sastanke dolazit u čizman, jerbo nan je obeća da će, ako njega izaberemo, teć samo med i mliko ...

Image Hosted by ImageShack.us
... da mi je znat ča ovo potpišijen ...

... i da neće dat Talijancima lovit ribu oko Visa, i već je spremija prvi brod za te namjene ...

Image Hosted by ImageShack.us
Talijanske kočarice, čuvajte se ...

Ali molajmo mi ta predizborna obećanja ... najboje je reka Bračanin, kad se bija kandidira za Sabor:

"Judi moji, glasajte za mene ... van će bit isto, a meni će bit bolje ..."

Ja toliko!
Živili, i pazite koga ćete zaokružit u nediju ...
pjeva hrvatska mah

P.S. Kvragu i izbori, a skoro san zaboravija na Vinku.
Eto, skoro cili misec koliko pije matičnu mliječ, nije je ništa takalo, tako da jon je to osobni rekord ove vrtičke sezone. Ali svemu lipome dođe kraj, eno, opet hrče i kašje, i jema malu fibricu, a ionako nismo išli na jučerašnji, dva miseca unaprid upisani pregled, jerbo doktorice nije bilo. I sad kad dođen u drugi petak, pa kad mi reče da se opet zapišen, sve me je straj da mi ne zacrni ... prid očima, mislin ... rofl
Zdravi bili wave cerekwave
- 12:05 - Komentari (29) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.