umorno_oko

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

03.10.2007., srijeda

Ko piva zlo ne misli ...

Je, baš je to bija lip film, za vrime pokojne države, sve lipo, sve krasno, raspivano dapače, med i mliko ... čista propaganda. Rekli bi zli jezici ...
A još zločestiji bi rekli da smo se lipo pokazali sad kad upravljamo sami sa sebon pa ja bitnije jemat obraz ka šjolu i tečaj za C kategoriju, vengo dva doktorata. Makar iz teatrologije ...
Ako mi ne virujete, pitajte Z.M. iz Sesveta ... Lj.Ć.R. sa Tuškanca ili Ž.K. iz Ogorja, whatever ...
Kvragu i politika, i «Vjesnik», i «Otvoreno» i zatvoreno.
Prvi put san gleda to nesriknje emisije, srića i bog da je Vinkica odma zaspala, i jedino ča mi je ostalo posli tega je jedan veliki UPITNIK ...

Image Hosted by ImageShack.us
Zašto tata gleda ove monade na TV. Baš ću se naljutit!

- Kako ću ja moju Vinku učit da bude poštena, kad samo kriminalci vozu lipa auta?
- Kako ću je motivirat da završi skulu, kad snalažljivi sa četri osnovne puno bolje prolazu u životu?
- Kako ću je učit da bude pristojna djevojčica, kad kočijaški riječnik dobije puno više mista u novinan nego lipa besida?

Image Hosted by ImageShack.us
A niko nije vidija koliku piramidu mogu napravit!

Image Hosted by ImageShack.us
... baš san ogladnila od ove rasprave ...

Ne znan. Za početak, Vinka je počela odit na zbor. Dičji zbor «Grdelini», koji se organizira unutar naše udruge SAU «Putalj», a voditeljica zbora je teta Blanša.
Jučer je bila prvi put, i jedva san je izvuka odotamo, jerbo jon se svidilo ...
A pri toga smo bili još malo prošetat okolo, uvatit koju zraku Sunca i povirit maloga rođaka Tonija ...

Image Hosted by ImageShack.us
Ala veselja, ali moramo ić pivat, svratit ćemo drugi put ...

... koji se napokon rekupera i počeja uredno zajebavat oca i mater. Ustvari, više mater, nego oca, jerbo se pape uvik more poć naspavat na brod. Ma koliko šutjeli o tome smijeh
A mi gremo dalje ...
Još se vučedu repi od viroze, kašlje, pa san jon sinoć, po naputku dotorice, prominija sirup za kašalj. finoDa triba prominit pa vidit koji ditetu najboje odgovara ... Bože prosti, ka da u autu minjann ulje, pa je bolji Castrol vengo Valvoline ... svašta. Ali djeluje! Okad san jon počeja davat Sinecod namisto Apitusika, pari mi se da duplo manje kašje ... Aleluja!
Jedva san čeka jutro i njezin jutarnji kašalj ... je, tako je bilo i jutros ... na putu do vrtliča je bilo puno manje ripljanja ....
A bilo je i zanimljivi motivi za slikanje, ka ovi galeb, koji samo ča me nije zva da ga slikan thumbup... ka da se namišta ...

Image Hosted by ImageShack.us
Jo, da je bilo priletit priko Maksimira nikidan, pa da me proliv uvati ...

... oli ova koča, koja je krenila uvatit čako ribe, ako uspije proć između ovi pusti NATO grdosija. Ko zna ča će na kraju izvuć u mrižu :-( ...

Image Hosted by ImageShack.us
Ajde, možda izvadimo koji torpedo ovi put ...

... a govoru da je riba najzdravija ka spiza.
Eto, reka san sve, pardon, skoro sve ča san namirija.
A ča bi to još tija reč? A naš
Ajduk?
A judi moji, jema li smisla više išta govorit? Samo jedno veliko
AJME!
Dovidova, i zdravi i veseli bili! mah mah mah
- 09:10 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.