umorno_oko

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

04.08.2007., subota

Who framed @vatrenekacige ...

Image Hosted by ImageShack.us
Ovako je sve počelo ... više/manje ... prije mašo godin

More bit da van se naslov učinija malo pretenciozan, ali kad san sve sagleda, po onome ča san uspija povirit po manje-više vatrogasnin blogovima, prvi mi je pa napamet oni stari crtani film "Tko je smjestio Zeki Rodžeru", kako su naši ondašnji prevodioci pjasnički slobodno preveli ... iako bi ovo cilo događanje više pasalo u "Alan Ford", ali neka in bude ...
Inšoma dela šoma, ko je god ima prste u tome, pošapja bi mu dvi riči, na oko, onako, od dragosti, brez obazira na razloge ...
Naime, @vatrenekacige su pokrenili momci iz DVD"Mladost" jer su tili izrazit svoje stavove, koji se baš i nisu uvik sviđali starijima i ka ono pametnijima, je li ... headbang mad burninmad
U međuvremenu se u Društvu, a Bogami i u @vatrenimkacigama, puno tega prominilo.
Društvo je dobilo novu Upravu, Predsjednika i Zapovjednika, sa svin ostalin ča uz to gre, a i @kacige sui dobile, djelomično, NOVO BORAVIŠTE ... neko trčeći za nekim/nečim, neko bježeći od nekoga/nečega. Razumit će me oni dobro, ako ovo pročitaju, i nadan se da se neće najidit, jerbo ne želin nikoga uvridit ... smokin
Ne kažen da san se uvik slaga sa njima, ali mi je bilo drago pročitat i njiovu stranu ... pogotovo jer su najčešće bili BRŽI od službenih struktura, a to znači da su dosta puta bili i BRŽEG JEZIKA nego je to u tom momentu bilo pametno ... cerek.
Eto, sad ovo ispada ke neki nekrolog ... ali ja bi tija nazad @vatrenekacige, ali bojin se da je to izvodljivo isto ka i moja želja da opet jeman dvadesetidvi godine i da gren gasit požar na Korčulu ...
Ne znan jesu li uspili arhivirat blog, ali sticajen okolnosti, Marin B. mi je bija da neke slike sa bloga da izaberen za vatrogasne kalendariće 2007. godine, pa san za ovod izabra par slika, a mislin da nisan nikoga izostavija, od svih koji su, bilo po direktnoj oli po zapovidnoj odgovornosti, krivi za DOLAZAK i ODLAZAK @vatrenihkaciga.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
... sve slike u ovome postu san dobija od Marina B.

@vatrenekacige, R.I.P., ali ovi put, jema bit, zapravo namcor no

Update: In memoriam ...

Eto, stiga san jučer sa odmora, i odma na sprovod, umra nan je naš vatrogasac, dida Joko ...

Image Hosted by ImageShack.us
Laka mu zemlja ...

... a ča ćui van poć govorit, ne pada mi napamet ništa drugo vengo da je, za razliku od puno svita, bija cjepljen protiv grintanja. Nima situacije koju on ne bi okrenija na zajebanciju, do zadnje, kad ga je don Senko bija povirit, a on je još bija pri svisti ...
Laka ti zemlja, dida Joko, i nazdravi diko i za našu dušu, kad nas poviriš odozgara ...

- 17:31 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.