umorno_oko

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

18.04.2007., srijeda

Veliko s**nje u našen malon mistu ...

Odnija je vrag šalu, kad se počelo i u nas skupljat svita isprid "bele zgrade".blabla blabla
Sve je počelo odavna, kako je lipo napisa Stari Morski Vuko u nastavcima, ko koga, lud zbunjenoga, i da van ne pričan puno i prepričajen, eto van link pa povirite, jerbo je tot vrlo slikovito i to u tri nastavka napisana cila kronologija radnje, stanja i zbivanja ...
I peticija se potpisivala, koju san i ja potpisa, i tako prikršija obećanje dano samome sebi da se ne potpišijen više nigdi ...
Ključna rič je POTHODNIK!
I dosad se na ovome dilu naše magistrale ginilo ka na frontu, a odsad, kad poduplaju cestu, neće bit ništa bolje ...
A još da ukinu i ono par POTHODNIKA ča je bilo, moremo zapravo, kako ju Ogi napisa lani u Mašogaduru, organizirat helikoptersku liniju za one "priko magistrale"

Image Hosted by ImageShack.us

Lipoga li transparenta, mislin na namjeru, iako pismenost i stil odaju autora, koji se već iskaziva sličnin "radovima" po mašogradskin zidovima. thumbup
Uostalon, odgovor na pitanje na transparentu zna najbolje sam autor ...
Ljudima je dopizdilo, i prikipilo ... i došli vikat, a di će vengo prid "belu zgradu" u prvome Kaštelu.
Nisan tija odit doli, jer niman i ne želin jemat iskustva u ophođenju sa mason, pa san ja, lola, iša slikat odozgara, ali u krivi momenat, jerbo me, malanoga kakvi već jesan, uočilo, pripoznalo i počelo na me vikat isto ka da san ja bija uzeja gumicu pa izbrisa pothodnike sa projektne dokumentacije. Da oli slikajen za MUP? Je, odma ću Kirinu emajlirat slike, ja mislin da jema bar tri savjetnika za čitanje emajla ...
A uvik san govorija da nisan plaćen da mislin i da mi ljudi spominju mater u nepristojnome kontekstu.
Fala lipa, ljudi, fala lipa ...

Image Hosted by ImageShack.us

Maka san se sa ponistre, ali već je bilo kasno ... neka, tako mi i triba ... ali svejedno, želin judima da uspiju ča su i naumili, i da lociraju prave krivce za ovo ča jesu i di jesu. Ne volin izigravat suca pravednika, niko nije savršen, ali neka se najpri svak pogleda u ogledalo. Ja se mogu na miru pogledat, čiste savjesti, a znan puno nji ča ne moredu.
Ko, kako? Vrime će, ka i svaki put, pokazat ... Već san van napisa zašto ono NISAN plaćen. A oni ča su plaćeni za to, neka ovo rješu. Lipo, molija bi, mirno i po mogućnosti, brez razbiveni glav. Valjda smo barenko toliko zaslužili ... pa ćemo nazočne jake snage MUP-a svatit samo ka nevinu dekoraciju. headbang Zlu ne tribalo, je li ... mah
- 10:38 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.