umorno_oko

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

01.01.2006., nedjelja

Napokon smin kazat! Sritna Nova Godina!

Pozdrav iz portuna Katedrale hrvatskog duha! Eto, nakon ča je prošlo ovo božićno-novogodišnje ludilo i potrošačka groznica, mogu i reć za one ča nisu gledali, proša je Dan M, to ka oće reč 29. dvanaestoga, u osan uri navečer ...
Ne moran više mučat, pa ću van i pripovidit, ka ča se i vidi na slici ... da san napokon seja na najpoželjniju katrigu u Hrvata, onu priko puta Tarika. Evo, sad bi se okladija da bi se bar 66 % građani Hrvatske mislilo bi li selo radije u tu katrigu vengo u Banske dvore ... a ča ću Van poć govorit, stisla se guza, nisan se posra još tri dana posli tega od straja i treme. Uopće se nisan moga, ni ja ni Zlato Mamino, sitit koje mi je bilo pitanje na brzi prst kad san napokon proša, to san vidija tek kad je ta emisija bila emitirana. Eto, borija san se sam sa sobon i sa vlastitin strajon i nikako dogura do šestoga pitanja, i onda me zamalo ukopalo. Kvragu i izrazi nezadovoljstva! Da san ja njima postavlja pitanja, tri dila publike uključujuč i Tarika ne bi znalo beknit. Doduše, nije čovik kriv, pomoga je, ne mogu bit gudin pa reć da nije, ali moglo je bit i brez tega ... srića da je zvonilo, pa me je škapulalo ka boksera koji se već počeja gingat pa ga je spasija oni kakoseonozove, a "gong", e! Kasnije san se uspija zlamenat, pitat nji u pauzi je li znadu ča je MAC PINEZ. I naravno, niko nije zna. Ka ča i ja nisan zna ča je BUNT novaca ... ja toliko, nastavak je u četvrtak, 5. ovoga miseca, opet u dvadeset:nulanula. Nadan se da mi nečedu opet ka predigru uvalit Predsjednika, pa su mi niki slali poruke da me nečedu ni gledat ako buden dosadan ka i on. Nadan se da će se svi političari izredat do petoga, pa ču moć i ja na miru pogledat, jerbo se tri dila od straja ne sićan ... I skoro da san zaboravija reč: Spas je na vidiku. Vinkica već cila dva (2) dana nije njanci prismrdila Teletabise. Prišaltala se na "Pčelicu Maju": Još jema nade za nas, da će malo proširit repertoar pa nan neće jedan crtani izać na nos doklen ga se ona ne izgušta.
- 22:15 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.