Kladioničarski sleng
petak , 25.01.2008.Narkomanski: Imal šta fiksnih?
Osiguravateljski: Imal šta sigurno?
Graditeljski: Kec ko kuća
Antiteroristički: Imam dojavu
Burzovni: Pala kvota
Realni: Sjeba me Real
Matematičarski: x 100%
Desničarski: Moram kontrirat
Homoseksualni: Jebo me jedan tip
Durexov: To je sigurica
komentiraj (4) * ispiši * #
Festival pjevača amatera
četvrtak , 17.01.2008.Na sinošnjem ljubilarnom prvom festivalu pjevača amatera koji se tradicionalno održava prvi put ove godine u Puračiću kod Srebrenika publika je imala priliku vidjeti pravu plejadu novih imena u svijetu lakih nota.
Podsjetimo ovaj festival je bio odskočna daska za mnoge amonimne pjevače te odskočna daska i za par skakača u Fikin bazen tj malo restaurisanu skeptičku jamu.
Jednočlani žiri u sastavu gazda lokala Kod tri četiri pet je ove godine imao težak izbor da od 12 kandidata izabere onog koji će pored vrijednih sponzorskih darova vrijednih preko 9 konvertibilnih maraka imati čast da zapjeva i na vašaru u Mionici krajem godine te na Reufovoj svadbi kad nađe mladu.
Manifestaciju je uljepšala i specijalna gošća Pro-maja Šupuk koja je netom stigla sa obližnjeg bratskog festivala jebača amatera.
Laskava titula ove godine je otišla u ruke malo poznatog pjevača amatera iz Hrvatske Skandija Cenerova koji je jednoglasnom odlukom jednočlanog žirija za pjesmu „ Peta žena budi mi ti jer ću razbit te kad vidim sa svakom“ pobrao sve simpatije jednog geja u publici sa kojim je završio i na dvočlanom VIP partiju sa štok kolom u motelu Kod Gavre. Eto. Tako je to bilo.
komentiraj (3) * ispiši * #
Pričajmo Tomato
petak , 04.01.2008.Sretna Nova i sve to..zamislite si šta god želite...a da je u skladu sa zakonom...ajmo sad na post...
Nakon kolosalno odrađene kampanje za Tomato gdje su djelatnici marketinga VIPa morali napregnuti svoje moždane vijuge do krajnjih napora kako bi osmislili ovu poslasticu za ljubitelje dobre reklame došlo je vrijeme za novi izazov. Podsjetimo. Tomato kampanja koja je u potpunosti prestigla kampanju za Kenjo igru hrvatske lutrije koja je tek priča za sebe. U brojkama bi to izgledalo ovako:
- preko 20 miljona kuna za osmišljavanje i emitiranje
- oko 700 kuna za izradu svih 5 spotova
- 426 uništenih paradajzova za potrebe spotova
- 426 sati je utrošeno na sadnju i branje tih istih paradajzova za vrijeme tim bildinga u kompaniji
- Preko 4 milijuna ljudi je zaglupljeno ovom kampanjom
U kuloarima se šuška da se već kuha sljedeća kampanja pod nazivom PRIČAJMO AJVAR gdje će nepobjedivi srednje ljuti ajvar polumakedonskog porijekla za još nižu cijenu pobjeđivati mozgove korisnika.
E pa moš mislit. Kampanja PRIČAJMO TOMATO iliti pričajmo paradajz. Šta se htjelo iskomunicirati? Da uzmeš paradajz i uturiš karticu i jeftino pričaš? Ili da ako jedete paradajz onda zdravije pričate preko mobilnog telefona? De nemoj me jebat....
komentiraj (5) * ispiši * #
