Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/umornikonj

Marketing

Pričajmo Tomato

Sretna Nova i sve to..zamislite si šta god želite...a da je u skladu sa zakonom...ajmo sad na post...

Nakon kolosalno odrađene kampanje za Tomato gdje su djelatnici marketinga VIPa morali napregnuti svoje moždane vijuge do krajnjih napora kako bi osmislili ovu poslasticu za ljubitelje dobre reklame došlo je vrijeme za novi izazov. Podsjetimo. Tomato kampanja koja je u potpunosti prestigla kampanju za Kenjo igru hrvatske lutrije koja je tek priča za sebe. U brojkama bi to izgledalo ovako:
- preko 20 miljona kuna za osmišljavanje i emitiranje
- oko 700 kuna za izradu svih 5 spotova
- 426 uništenih paradajzova za potrebe spotova
- 426 sati je utrošeno na sadnju i branje tih istih paradajzova za vrijeme tim bildinga u kompaniji
- Preko 4 milijuna ljudi je zaglupljeno ovom kampanjom

U kuloarima se šuška da se već kuha sljedeća kampanja pod nazivom PRIČAJMO AJVAR gdje će nepobjedivi srednje ljuti ajvar polumakedonskog porijekla za još nižu cijenu pobjeđivati mozgove korisnika.

E pa moš mislit. Kampanja PRIČAJMO TOMATO iliti pričajmo paradajz. Šta se htjelo iskomunicirati? Da uzmeš paradajz i uturiš karticu i jeftino pričaš? Ili da ako jedete paradajz onda zdravije pričate preko mobilnog telefona? De nemoj me jebat....


Post je objavljen 04.01.2008. u 14:16 sati.