Opet o televiziji
četvrtak , 06.12.2007.Sinoć za vrijeme utakmice Dinama i HSVa sam opet doživio produhovljenje u obliku čuvenog komentatora Baloga. Takav kolorit izjava i komentiranja jedne utakmice skoro nisam doživio. Još je bio sa Zajecom u tandemu tako da je do bila dobitna kombinacija. Al za zaspat. Sjetim se prijenosa utakmica od prije rata kada nije bilo toliko lako doći do podataka i statistika koje su sada na internetu vrlo lako dostupne. Komentator nije imao laptop te nas nije mogao smarati sa gomilom podataka o svakom igraču koji je na terenu već bi lijepo malo popio i full se ufuro u dešavanja na terenu. Tada je čak bilo zanimljivo slušat prijenos na radiu. A sinoć nas Balog toliko smori da bi najradije ugasio ton al to mi onda nije fora. Čovjek se ne gasi. Još kad krene sa trenerskim savjetima i taktičkim zamislima o kojima pojma nema džigerice mi se okrenu. Baloga za izbornika!!!
Onda u poluvremenu reklama za Heineken draft keg. Simpatično burence sa 5 litara pive. NIsam baš ljubitelj hajnekena no nije mi jasno da mogu kao marketinšku prednost isticati činjenicu da "će pivo ostati svježe mjesec dana nakon otvaranja". De nemoj me jebat. Koja bi budala uspjela sačuvat pet litara pive otvorene mjesec dana? Mogu i mislit pošto je taj draft keg. Cijena sitnica.
Kad smo već kod pive sinoć sam bio prisiljen piti dvolitarsko pivo MB u plastičnoj flaši. Bolje da sam se napio esencije. Još mi mušice oko glave letaju. Zabraniti ustavom.
Ovi iz One To Play se i dalje ne predaju te nastavljaju djecu vabiti da sakupe sve igračke koje oni prodaju. Valjda to netko odozgo promatra. Da bogda im djeci roditelji prdnuli na roditeljskom...
Ovih dana je u principu i teško naći reklamu u kojoj nema snijega, zvončića, jelena i pijanih Djeda mrazova no to će biti tako još samo dvaest i kusur dana. Prava sitnica
komentiraj (6) * ispiši * #
