Big RTL Brader 2007

utorak , 30.10.2007.

Ne mogu odoliti jer svake godine napišem barem nešto na tu temu. Prošle godine su me skoro razapeli kada sam pisao o kobojagi početku bosanskog Big Bradera a ove sam čekao da se malo ekipa ispuca jer svi o tome pišu čim šou krene.

Ekipa je sjajna. Baš onako za očevida. Sve frca od inteligencije. Eto napokon da onog Valentina izbace iz svake kuće. Ja bih za početak sa RTLa izbacio onoga koji ga je i primio na audiciji a onda Valentina sakrio al u stvarno tajnu kuću tako da nitko nikada ne sazna gdje je doista. Kakva frajerčina. Još kad mu studio mu dovedu onog njegovog galebastog rođu pa ovaj upita Valentina zašto ga zovu Korona a ovaj se šeretski nasmije i mrtav ladan kaže : zbog Fabricia Korone (muž od Nine Smorić). Kao liče.

Fine je nagrade dobio od sponzora kad je izašo iz studija no bolje da su mu poklonili Kurs hrvatskog jezika za početnike i to po mogućnosti da taj kurs vodi Yamesi.

Vita je čudo. Ona bi poso u Zauderu odma dobila no nije mi jasno kako u onu kuću uđe šleper koji njoj dovozi tjedne potrebe maskare? Jedva čekam neki njen kućni uradak jer mora se pojavit prije ili kasnije...kad opadne slava iz Big Bradera....

Ostatak ekipe mi se neda opisivat jer dovoljno je pogledati jednu epizodu i sve je jasno. Ove godine najaslabija ekipa do sada.

No zato je RTL nadmašio sva očekivanja. Toliku gramzivost i pohlepu još majka nije vidjela. Ebalo mater oni bi i kuću gdje se šou održava prodali samo kad bi netko htjeo kupit. I to upo sezone. Nema veze što nema kuće. Nek stanari budu na livadi. Dok se i livada ne proda. Samo čekam kad će u nagradnoj aukciji osvanuti prljave gaće Renate Sopek, ili pak polovni toalet papir iz kuće, autentično gorivo iz auta koji vozi ukućane il kada će ponuditi melodiju za mobitel u obliku Antonijinog prdeža. Moš mislit prodaju melodiju iščekivanja iz ispovjedaonice!!!! De nemoj me jebat....Zvuk otvaranja frižidera ili kapanja vode iz Big Brader tuša poslije nečijeg tuširanja. Samo 7 kuna i melodija je vaša...plus pe de ve af kors......

Vjerojatno će sa tom lovom koju namlate kupiti neke od najnovijih BLOKBASTERA kako ih oni najavljuju poput recimo Rambo 1, TUTSI, ili neki sa Brus Lijem i čakama.

Neznam dali ste primjetili a i ne znam kako im više nije neprijatno najavljivat onim kretenskim baršunastim glasom kao super turbo film u subotnjem prime time terminu a ono film koji je na ostalim televizijama (pa uključujući i RTL) bio već jedno 17 puta , od toga barem 2 puta u zadnjih mjesec dana. Ma fakin nevjerojtano. Čudi me kako nema Dadilje još? I onda će napisati PRVI PUT U HRVATSKOJ!!!! Tanana na!!! To postalo ko sa Ben Hurom za Božić.....

Subliminarne poruke za djecu

petak , 26.10.2007.

Neznam koliko vas koji čitaju ovaj blog ima djecu no vjerujem da ste svi osjetljivi kada su djeca u pitanju. Otprije pratim televizijske reklame pokušavajući nešto novo naučiti (jer sam u srodnom poslu) a počesto se i diviti ljudskoj gluposti te se zapitam tko oplaća pojedince ili kompanije koje osmišljavaju pojedine reklame. Vjerujem da bi mi svako mogao kontrirati i reći „da, reklama je glupa i ona prodaje ciljanoj grupi“ no to bih prihvatio za recimo P&G i njihove stupidne reklame za Ariel no tko mi može pojasniti svrhu i ciljnu grupu reklamne kampanje za TOMATO od VIPa? Ciljna grupa mogu biti jedino moroni koji imaju fetiš na paradajz jer kako bi objasnili onako glupe reklame gdje tip igra simultanku šaha a jedino ga paradajz može pobjediti. I odma trk u VIP šop.

Da se vratim na djecu. Svako jutro prije polaska na posao i u vrtić prebacujemo program na NOVU TV gdje ima solidan izbor crtanih/animiranih filmova koje jedan dvogodišnjak sa oduševljenjem prati. Između tih crtaća su naravno neizbježne reklame koje su pogađate sa prigodnim proizvodima za djecu.

Niti tu nebi bio problem jer se može pronaći neka nova ideja za pražnjenje novčanika kupnjom neke zanimljive igračke za rođendan ili sličnu prigodu. No način na koji su pojedine reklame osmišljene je u krajnju ruku upitan. Jer kako bi se moglo protumačiti da vašem djetetu koje napeto iščekuje novi nastavak omiljenog crtanog filma odjednom iskoči atraktivna igračka koja može svašta nešto, od pucanja, skakanja, katapultiranja i štatijaznam čega i to po neznam kojoj cijeni i vaše dijete to sa oduševljenjem gleda i naravno poželi to čudo tehnike a vi morate se razapeti da svom mezimcu to i kupite.

Naravno, NE MORATE kupiti al ja bi svojem kupio ako ga to veseli (zato i imamo 36 pokidanih traktora). No kvaka je u tome da se kod djeteta stvara želja a svi smo slabi na želje svoje djece no to nije sve.

Reklama u jednom dijelu kaže:SAKUPI IH SVE!!!

Kako to utječe na mozak djeteta? Naravno, moram ih sve sakupiti jer inače to nije to. Ako ih ne kupim onda moj samo jedan junak ne vrijedi. Kako ću bez ostalih? Možda ovo i nije prava preslika razmišljanja jednog prosječnog djeteta ali vjerujem da je procenat djece koja se upali na tu foru dosta veliki i da onda traže da im roditelji kup baš sve. Nije li to malo nisko? Igrati na tu kartu? Zar marketing ne može bolje? Zar ne može ta reklama proći bez tog stjupidnog dodatka?

Nisam bio lijen i uputio sam upit direktoru prodaje i marketinga kuće koja prednjači sa takvim vidom poruka u svojim reklamama, ONE TO PLAY doo iz Zagreba, godpodina Maćešića te ga pitao da li oni osmišljavaju te reklame ili to radi agencija. Odgovor sam dobio u kratkom roku i glasio je da nekada to rade oni a dio dolazi preko principala.
Sjajan marketing. Dali je to na neki način subliminarna poruka ili otvoreni atak na nezrele moždane vijuge naših malih? Atak koji treba izbiti kunu više iz naših džepova. Gdje je tu fair marketing? Dali ga uopće ima?

Zamislite kada bi to radio recimo KONZUM. Sakupite svih 5897869 proizvoda koje imamo! Bankrotirali bi. Ili mi ili oni. Na nama ostaje da se nadamo da netko tko se brine o tržišnoj utakmici brine i ovakvim stvarima te da svoje pulene pripremimo na odbranu od ovakvih vidova reklame. Znam da je teško no sreća da moj klinac ima samo dvije godine pa imam vremena i za to ga pripremiti....

UPDATE:
Moram još dodati i MONTE koji isto tako pita djecu: Imaš ih sve? Misli na naljepnice sa pudinga...

Teleport

petak , 19.10.2007.

Sjajan uspjeh hrvatskih znanstvenika koji su uspjeli napraviti uređaj kakav su do sada imali samo čike iz Zvezdanih staza.

Napokon je napravljen teleport. Da da. Pravi original teleport koji te fikne gdje god oćeš za par sekundi. Nije bitno dali je to bolnica u Zadru ili Ovčara u Vukovaru te prekoocenska teleportacija u Njujork.

Ako stisnete pravo dugme možete se teleportirati i u bilo koju emisiju HTVa i to kad god poželite. Dodatnim tjuningom ova mašina vas prebaci na bilo koji stranački skup iliti možda nogometnu utakmicu u najkkraćem mogućem vremenu.

Znanstvenici posebno ističu mogućnost i familijarnog putovanja sa više osoba tako da će poznata transportna sredstva otići u ropotarnicu prošlosti kada ovaj uređaj uđe u svakodnevnu primjenu.

Nažalost za sada je ovaj uređaj radnog naziva „IVO MAN 2“ dostupan samo pojedincima u hrvatskoj politici koji su se prijavili kako bi testirali ovaj stroj u vrijeme predizborne groznice. Iz dalekog Osla se već šuška o Nobelovoj nagradi...

Sa svirke u Osijeku

utorak , 09.10.2007.

Dugo smo priželjkivali priliku poput ove tj da sviramo kao predgrupa Majkama. Lokacija Osijek, šator negdje na tvrđi. Povod: Festival Jesen uz Osječko. Nismo se izgubili niti jednom jer naš basist Zile radi u Osijeku pa poznaje grad no fulali smo par ulica što ne brojimo u pravo gubljenje. Šator gdje se održava svirka je zaista impresivnih gabarita. Misli da bi se i utakmica komotno mogla odigrat tamo. Bina ok. Oprema ok. Kada smo tek stigli vidjeli smo ekipu kako puni šankove sa pivom. Impresivno. Toliko piva na jednom mjestu. Cijena od 7 kuna samo je bila dodatni motivator da se dođe na besplatan koncert. Sreo sam Zokija i Krunu iz Majki te smo ramijenili par riječi jer se znamo već dosta dugo.

Prije nas je nastupao band ALT F4 iz Vukovara no imali su peh da im pukne žica nakon treće pjesme pa su se povukli prije reda. Mi smo svirali nakon njih i svirka je bila zadovoljavajuća. Kad to kažem mislim da smo mi zadovoljni sa izvedbom a i reakcija publike( koje je bilo po mojoj slobodnoj procjeni najmanje 2-3.000) je bila fenomenalna. Dali zbog naše svirke ili zbog brda piva koje je popijeno. Stvarno je atmosfera bila do jaja. Sve pijano. Masa mladih otkačila se u elementu. Svirali smo cijeli set od nekih sat vremena i povukli se sa bine. U back stage-u sam dao naš CD Zokiju a kada sam pokušao dati CD Baretu tip me tako arogantno otpilio kao da sam tražio 100 kuna od njega u krajnju ruku. Kao u stilu „štaš ti meni davat CD valjda sam ja Bare“. Da, jesi Bare i pitam se dali si osnovne elemente kulture ostavio negdje na klaviru prije 100 godina. Da skeč bude veći u kombiju dok smo dolazili čitam intervju sa navedenim tipom u MegaMuzika magazinu gdje ističe kako podržava mlade bandove i slično. Moš mislit, baš si se pokazao. Ja bi radi reda uzeo CD pa ga bacio iza prvog ćoška ako me ne zanima no nismo svi isti a ja sad barem imam mnogo jasniju sliku o tom liku. Ostala ekipa iz Majki je full OK.

Pojeli smo ćevape začinjene do te mjere da nismo mogli sve pojest, pogledali par pjesama od Majki i lagano krenuli kući. Festival se nastavlja i narednih dana uz mnogo dobre svirke pa ako ste tamo svakako navratite.

Majke & Sheitans

srijeda , 03.10.2007.

Sutra 04.10. u Osijeku na festivalu piva Jesen uz Osječko Sheitansi su predgrupa Majkama pa ako ste iz Osijeka ili okolice dođite...

Skriveni aduti: Pivo 7 kuna po litre a ulaz džabe.



direktni LINK na uvećani plakat

eto...

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.