Još o reklamamamamama.....

srijeda , 15.03.2006.

Pošto je ovo rebrendisani blog Umornog konja sada se nakon diferencijacije zove MAR-KENJ-TING UmOrnog kOnja.

Moram se osvrnuti na vaše komentare gdje se najviše spominju praškaste reklame tj. reklame za deterdžente za rublje. Kao dugogodišnji voditelj nabave u keš and kerovi centrima najviše sam mrzio suplajere kemije. Oni su dosadni ko proljev. Najviše ih ima pa se krkaju ko sumanuti. Henkel, Benckiser, Proctor&Gamble, Unilever, Saponia od velikih igrača plus lokalno vokalni proizvođači tzv. "kada" proizvođači. Zašto kada? Pa zato što im se portfolio pravi u kadi a misle da imaju industriju. Gore nabrojani imaju najviše para. Zašto? Zato što imaju svemirsku maržu te veći dio iste plasiraju u marketing. Posljedica? Svaka druga reklama na TV-u je praškasta.

P&G su gurui marketinga te su i sami inventirali i pojam BRANDA pa tako i najviše šuške ulažu u taj segment a kajmak brste pravo dobro. No oni po meni imaju najtulavije reklame. Kada kažem "po meni" mislim za moj ukus. Pričam ti ja tako sa KI AKAUNT menadžerom iz Proktora te ga pitam zašto imaju najinfantilnije reklame, kako neko u komentarima reče sa dubi dubi du pjesmica i forama "profesorica se zaljubila u mene" forama? Onda mi je on lijepo objasnio da takve reklame imaju najviše učinka u komunikaciji. Malo sam se konto i skonto da je u pravu. Tulava glazbena tema. Mirišljavo dijete. Nasmijana mama nevelikih grudi i to je dobitna kombinacija. Kad mater pođe u dućan u nabavku, dijete prepozna Ariel, ufati mater za ruku i počne da urla i kupnja je zaključena.

Ariel je naravno uvijek novi. U biti svaki put je novi. Jeste li ikada vidjeli reklamu za stari ARIEL ili obični ARIEL? Nisam ni ja.

Ostali samo prate. Kao ona sa tatinim puloverom. E ta mi se na testis popela. Nove formule, nove tehnologije a ostalo je već prežvakano.Staviš dvije plahte koje su isto zaprljane i naravno da tvoj prašak bolje pere nego onaj drugi. Uvijek je tu rajčica, vino i sl. I to je to.

Dobar link preuzet sa BORJA.ORG totalna zaraza....i glasajte malo na vipu, spao sam na treće mjesto:)))


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.