Sabor i umjetnost

AJDE NEK MI NETKO OBJASNI JER JA SAM GLUP:
Ajde mi recite koju vražju mater(ispričavam se vragu) radi sabor po cijele dane na tv-u? Jebote pa to nije normalno, a još gori su ljudi koji to gledaju. KojiKurac ne stave neki dokumentarac. nek se stavi nešto o kulturi. Pa jebem mu m.... danas djeca znaju sve političare, a znaju li ponekog živućeg umjetnika? Znaju li ta djeca nekog crtača, slikara, pjesnika, glazbenika, kipara...., a da nije njihov susjed???
Imam jednu ideju za tv. -zašto se nebi okupila ekipa i krenula po hrvatskoj snimati kako žive umjetnici. Nešto poput one emisije- Direkt. dođu do umjetnika, snime ga kako radi, živi, što radi, kako radi..... i tako ih predstave široj masi. To bi bilo dobro i za tv, i za umjetnika, i za gledatelje- pogotovo mlade. Evo npr ja nikada ne bi znao da je rad u umjetnosti kao svaki drugi rad, da me ona sama nije pronašla i odvela tim putem. JA sam sa sela gdje se zna samo za teški fizički rad , a za umjetnost se misli da je to za djecu do 13 god. eto žalosno.
Kome je još stalo do gledanja onih uspavanih saborskih majmuna. I kako ih nije sram da ne dolaze na posao a gleda ih javnst- eto koliko obraza oni imaju Tamo su si i nek rade- što mi to moramo gledati kad ionako ne možemo ništa promijeniti već samo gubimo živce. Netko će reči-pa okreni program- ali zašto baciti u vjetar jedan cijeli program kad nas može i nečemu naučiti. Zašto obrazovne emisije traju tako kratko- a pogotovo skice za portret koje traju svega 5 minuta? Proklet bio HTV i njegov program i sabor i mi koji to potičemo. to treba sve......

03.07.2008. u 09:20 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno.

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (7)
Lipanj 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Moja razmišljanja bit će na blogu ovom.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Free Site Counters
Free Site Counters