ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovdje ćemo se nas tri umišljene babe zajebavati na račun drugih seljaka i događaja.
Mi smo Arual, Ajam i Aneleh. Ako vas zanima nešta više o nama, pročitajte naš prvi post ili nas pitajte putem ostavljanja komentara.
Ako još niste skužili čitajući ovaj blog, onda vam ja moram objasnit da je ovaj blog napravljen iz čiste zajebancije, takoreći, reda radi!
Ništa nije ozbiljno napisano, a ako nešta i bude ozbiljno, molim vas oprostite.
Samo bi željele pozdraviti sve one koji nas znaju, a pogotovo one koji nas ne znaju, zato što nisu ni svjesni kolko su sretni.
Uživajte!


opis slike



opis slike




opis slike




opis slike



opis slike



opis slike



opis slike



opis slike



opis slike



opis slike



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
KRAVA (ROBERTA)
VOLKOV STARI BLOG
VLATKA
MATEJ
OKRUGLI LINK
CECO-VECO
PI*** HORVAT
BUZZDY
SPALJEN
SKURENA
DVE KRAVE
FIČČ

četvrtak, 29.03.2007.

Izuj se, molim te!

Hy,
evo nemogu ja bez novog posta, pa se sada javljam na dužnost.
Danas se nešto nevjerojatno dogodilo. Ja skoro nisam mogla vjerovat kad sam vidjela. Mislim, skoro sam u nesvijest pala.
Vjerojatno već svi pogađate što mi se dogodilo, ali svejedno ću vam reći, tak da se oni koji ne znaju ne osjećaju jadno...lud
Znači, dođem ja u školu danas i normalno, očekujem da netko pohvali moje nove tenisice (znam da ne vjerujete, ali i ja nosim tenisice).
Već se zna da sam ja najljepša i imam najbolji stil oblačenja, ali tako se isto zna da me moraju i pohvalit svaki put kad kupim nešto novo, ne?
Kad ono, nitko ništa. Muk u razredu. Vidim ja da se svi motaju oko najveće štreberice u razredu. Ja se isto približim (inače svi dolaze meni), tek tolko da vidim šta se događa...
I tada sam vidjela...smračilo mi se pred očima... bang
Imala je iste tenisice kao i ja, samo su njezine bile plave, a ne roze.
Kad su mene primjetili nakon 5 minuta (onak, hello) sam su me pozdravili i upirali prstom u moje tenke. Odmah poslije škole sam ih išla zamijenit za neke nove. Ove nisu toliko lijepe kao one, ali su barem roze i skuplje za oko 500 kuna. Moram se sad ić prošetat po gradu da ih svima pokažem. Baj, baj!!!
Arual


opis slike



| komentari (12) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.