ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovdje ćemo se nas tri umišljene babe zajebavati na račun drugih seljaka i događaja.
Mi smo Arual, Ajam i Aneleh. Ako vas zanima nešta više o nama, pročitajte naš prvi post ili nas pitajte putem ostavljanja komentara.
Ako još niste skužili čitajući ovaj blog, onda vam ja moram objasnit da je ovaj blog napravljen iz čiste zajebancije, takoreći, reda radi!
Ništa nije ozbiljno napisano, a ako nešta i bude ozbiljno, molim vas oprostite.
Samo bi željele pozdraviti sve one koji nas znaju, a pogotovo one koji nas ne znaju, zato što nisu ni svjesni kolko su sretni.
Uživajte!


opis slike



opis slike




opis slike




opis slike



opis slike



opis slike



opis slike



opis slike



opis slike



opis slike



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
KRAVA (ROBERTA)
VOLKOV STARI BLOG
VLATKA
MATEJ
OKRUGLI LINK
CECO-VECO
PI*** HORVAT
BUZZDY
SPALJEN
SKURENA
DVE KRAVE
FIČČ

utorak, 27.03.2007.

JA GENIJALKA

Bok. Evo, prvo, nekidan me prijatelj zamolio da ispod svakog napisanog posta napišemo tko ga je osmislio. Dosad sam ja, Arual, napisala sve postove, zato što su moje dvije umišljene prijateljice prelijene da bi išta napisale. Vjerojatno više ne čitaju ni šta ja pišem, pa se nemoram bojati da će se uvrijedit.
Ugl. kao što sam naslov kaže ja sam genijalka. Zašto? Zato što odmah znam tko je za koga. cerek
Evo, prije par dana sam frendici namjestila dečka. Već sam ja otprije znala da su njih dvoje savršeni jedno za drugo:kiss
-obadvoje su umišljeni (kao i ja)
-i on i ona su trenutno solo
-slušaju istu vrstu glazbe
-prenemažu se (sorryte)
-...
ima još dosta toga, ali mislim da je za vas i ovo dosta, jer bi se obadvoje (evo vidite) mogli naljutit na mene.
Ja sam mislila da bi oni bili dobar par još dok se nisu ni upoznali.
Aha, možda bi ja mogla biti i neka proročica. To je dobar posao, barem što se tiče zgrtanja novaca. rofl
Ovim putem bi dakle htjela pozdravit Ellu i Tomu! Pozdrav, golupčići!mah
E, da, kad smo već kod spajanja parova...imam ja dva frenda koji su odlični jedan za drugoga.
Doduše, obadvoje su muškog spola, ali su tako također i obadvoje glupi(pardon), pa možda to neće primjetit ili im neće smetat. Vjerojatnije je ono prvo.
Znači, sad bi trebala pozdraviti i njih dvoje. Pa, dobro ajd, pozdravljam onda Bobisa i Karla! mah
Kao što sam i obećala, slijedi moj velecjenjeni potpis,
Arual!!!



| komentari (10) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.