< listopad, 2008  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (6)
Lipanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari yep/nop

by *PlAwUsHaDiZz*




iDeM U DeFeKtNo nAJbOljI A i uZ To
NAjGOrY RazRED...sAd 7.D...StAjA Sam Vec
Al IMa OnIh KoJi OdLazE...mi dOlAzImO
ZiWiM U JeDnOm gRaDu
ImAm mnOgO ToGa....
a mOjE FrENdIcE Su
SARA
EMA
MaJa
lUCy
zUbiCa
dOrA
IwOnA
mIhY
TEjA
StElY
kArLa
....i jOš mNOge tREbY
volIm...MoRe,dRuŠtVo,JepE
SlAtOlEd, cAJKe, BaZeNe
palMe, fIJy....
mRzIm...OnOG PeDeRA iZ RaZa,
lEzBe i geYeWe, I Još mNoGo tOgA..
......
....
ByE.....
......
.....
KiSy






Linkovi

maja

naš od curka

moj drugi

emy


anna 6.d

NE ZABORAVI!!!....

...nEZaBoRaVi dA ZabOrAvLjEnI
NiKada NeZaBoraVlJaju OnE koJe


naj ljepsi decko u 7.d
brekalo
lucic
rozic
leskovar
crnogorac
prelog
stanilovic
zekic
  
pollcode.com free polls



...JoŠ MALO...



najbolja cura
doroteja
iwana jovic
marta
  
pollcode.com free polls


...pA Još...=)



jeli vam bolja...???
iwona golubic
katarina kusevic
  
pollcode.com free polls



koja vam je naj sexy
doroteja
anamarija
kusa
matea
iwana j.
  
pollcode.com free polls



...swatkiši...


ALEX






RAKITIĆ






CASILLAS






FABREGAS






CHAD






RONALDO






BECKAM






TORRES






PODOLSKI






SENDEROS






JANSEN






KAKA






PODOLSKI






TORRES




PET SLATKIH PORUKICA:

1. Bok moje medeno! Znaj da te volim strasno, ti si moja cokolada zbog koje je nastala ova balada! I da ti nije palo na pamet ovo zbrisat jer ti necu vise pisat.






2.Ne zali za onim sto je proslo, ne cezni za onim sto ne moze biti, ne boj se onog sto treba doci, ako je tuzno-jednom ce proci.






3.Ljubav je kao delfin obasjan mjesecinom sto se kupa u beskrajnoj topline tvojih ociju, zato nikad, nikad ih nemoj sklopiti jer kazu da delfini umiru u tami...






4.Bog je dao svim andelima krila ali ih nije dao tebi jer se bojao da ce mu najsladi andelic odletjeti i nikad se nece vratiti.






5.Dok gledam dijamant kao vječno blista , pitam se zašto moja sudbina nije ista , a onda se sjetim kako imam tebe i shvatim da dijamant imam kraj sebe.





petak, 03.10.2008.

...haiiiii....

...hei judeki moi....kak ste mii???...ew ja sam supach...al pošto mi ne komat blog ja ne pišem tak često nofe postove...al aide sad sam se odlučila napisat novii...ah..svašta se izdešavalo..mogla bi pričat i pričat hoću reč pisatii i pisatiii....al aide pisat ću ono što mi padne na pamet....sutra dori, saric i ja idemo kod zubakice u posjet jel je operirala sljepo crijevoo...a jadnaa...biwa je u bolnici al sad je došla doma pa ju idemo vidjet...dorica i ja idemo s busom do lukvca do sare di nas njena mama vozi do dubranca...nadam se da je zubica dobro....ah...ima novu simpu ona...ah...i on je potajno zaljubljen u nju i pitat će ju za furanje...weee...moja mala zubii će imat nofog dečkaaa....jepo, jepoo...a sad se mi vratimo dalje...dvie cure u razu se zanimaju za jednog preslatkog osmaša...i sad je zbog toga strka....i mawo se one druže mawo nee...al normalno jedna je meni bolja...obje su mi okee...al jedna mie bolja...tak da TI KOJA SI MENI BOLJA (neču ju imanovat..radi manjih posljedica) svu sjecu ti želim jube s njim....ima još puno toga...IWANA iz raza nikak da se prilagodi nama curama....i sad stalno neš sere da ju ne prihvačamo i tak neššš...i meni dns na msn-u priča neš o svoj simpi...ono zicer je neki GABOR..owak iwana neam niš protiv tebe..fkt si mi oke...al dai malo se skulirai..i sve bude za čisto petku....u školi je onak doro..al sjedim s onim imbecilom..đsss..ah..kai mogu život nie fer al kai češ....dorica mie kul...iwonci mie je isto super...jako dobra curka..miha svaki dan slika..sarica i lussy su isto okee...i toe to...pussa Iwoni, zubakici, sarici, mihici, dorici, lussy, emi, stelly i tey..vvp...i swatkišima tj. simpama od moih frendica..=)))

- 21:11 - OsTaVi TrAg... SaMo(32) - ...Na PaPiRu - Na VrH pOsTa

<< Arhiva >>