Dinajina svijest o pokretu

srijeda, 27.12.2017.

Ružin pupoljak...



U režnju pamćenja kovitlac neurona,
ples slika, moć i nemoć građanina Kane.
Otuđenost od izvora, izgubljenost u zbilji,
u zadnjem izdisaju riječ pupoljak,
nerazriješena tajna ili bolna istina,
jednostavno majčina ljubav
oduzeta na početku puta.




Opirem se osjećanju
želje i neželje,
u krvi drhti
struna iskona,
ćutim
ples u žilju,
sjaj privida,
u zrnu srca
ljubav i
točka mira.

Želim uroniti
u ukupnost
iza zrcala
zbilje.

Odbijam stalnost,
živim dinamiku,
sumu prošlog
i budućeg.

Bez uspona
i pada,
na vrhu svijeta
svanuće
srcolike zore
u ruci ružin pupljak.

i sjećanje na film koji još uvijek zrcali majčinu ljubav...
sretna sam... ne poznam otuđenost ... tu je... usrećuje...
kao pupoljak zimske ruže...

divan je to osjećaj!!!

Dijana Jelčić



Oznake: jesmo li svjesni svoje nemoći

- 18:28 - Komentari (11) - Isprintaj - #

0

Pokret počinje u glavi, a ne u mišićima

  • manu propria kineziterapija je koncept izrastao iz moje misaone slike o univerzum misaono-osjetilno- osjećajnog u meni i postao moja misaona slika o "savršenoj" kineziterapiji. U mojoj ideokinetčkoj slici kineziterapeut služeći se svojim teoretskim znanjem i svojim radnim iskustvom svojeručno pronalazi, dijagnosticira i obrađuje funkcionalne promjene pacijentovog sustava za pokretanje, učeći ga četverodimenzionalnom samopoimanju, četverodimenzionalnoj samostabilizaciji da bi ga kasnije usmjerio u četverodimenzionalu samomobilizaciju.

Linkovi

svaki posjet me veseli




  • Ihre Partner für einen schönen Carport Gewa.de !