srijeda, 06.12.2006.

Imam moć



Mama sam. Sama ta uloga donosi mi brojne moći.
Imam moć otklanjanja boli i iscjeljivanja rana davanjem poljupca. Slušam žalbe djece kad ih netko u vrtiću ugrize(!), uvrijedi. Mami se podastiru problemi oko izdaje od strane prijatelja. Traže se razni savjeti. Velika sam i pametna u očima djece. Činim ih mobilnijima (da, da počelo je razvoženje po raznim aktivnostima i priredbama). Mama MORA za sve imati vremena.

Uistinu, uz majčinstvo, brojne su moje uloge: kuharice (u doslovnom i prenesenom smislu), spremačice, čistačice, pralje i švelje, ekonoma, (taksi) vozača, savjetnika, učitelja, vrtlara, cvjećara, peglačice, prijatelja, supruge, managera, instruktora, recenzenta, likovnog kritičara, modnog savjetnika, stilista, financijskog stručnjaka, dobavljača, strine, tete, susjede, snahe, kćeri, sestre, unuke, bake (samo u igrama uz bezbroj drugih), poslodavca, pjevačice, humanitarnog djelatnika, istražitelja, planera, računovođe... (moglo bi se još nastaviti).

I nisam izuzetak. Uz mnoge diplome za koje se čovjek bori ne bi li ih stekao, postoje one koje se stječu po naravi i trebale bi jednako vrijediti.
MAME, SVIMA VAM DODJELJUJEM DIPLOMU ZA MAMU.

Skrenula sam s teme. Jest, imam moć(i).
Hm, da, moram si to često posvješćivati pa će moje moći odnijeti prevagu nad mojim slabostima.

| 12:47 | Komentari (21) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>