unimportantlightfits

utorak, 23.05.2006.

Will you smile again for me?


U zadnjih par mjeseci me ulovila nova manija – posuđivanje stripova u knjižnicama. Glavni opskrbni centar mi je Gradska knjižnica (imaju dosta i stranih naslova – svaka čast!), ali dosta pomažu i knjižnica Tina Ujevića i knjižnica Staglišće. Svaki tjedan odu bar tri naslova…

Zašto to spominjem? Da se malo hvalim i svojom stripovskom načitanošću? Errr…ne baš. Tu i tamo naletim na strip koji me toliko ponese, da to moram podijeliti s drugima. U ovom slučaju ću otkrivati toplu vodu, no dobro…

Photobucket - Video and Image Hosting

Radi se o Danijelu Žeželju. Njegovi crteži su me stalno pratili kroz devedesete, bilo s plakata na zidovima ili iz novina koje sam čitao. Prvi put sam se sa cijelim njegovim albumima sreo tek negdje 2001. čuvajući štand knjiga (zapravo, to je tako dosadan posao da sam stigao i još dosta tog pročitati uz Žeželja). Bio je to ''Osmijeh Majakovskog'', koji me i sad, 5 godina kasnije, podsjeća na lijepe stvari koje su mi se dogodile tog ljeta…

osmijehmrinzol
Uz ''Osmijeh Majakovskog'' posudio sam i ''Rinzol''. Nema smisla ih opisivati. Oni ionako nemaju radnju, oni su samo snovi oblikovani tintom.




Na izdavačevim stranicama nema nikakvih informacija, ali Žeželjeva stranica govori o još nekoliko u nas izdanih albuma, mada se ne sjećam da sam ih vidio po knjižnicama. Stranice More Comicsa kažu kako bi neke od njih trebali imati po cijeni od 75kn, ali se također ne sjećam da sam ih ikad vidio tamo. Ako ih netko od vas možda ugleda po nižoj cijeni (pet godina su stari, možda ih ima u antikvarijatima?), molim vas, javite mi. Svjestan sam da se snovi ne mogu kupiti, ali za ove ću rado izdvojiti neke novce…

- 16:18 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.


Free Web Counter